Віртуальний центр Дія.Бізнес 2.0: Результати роботи за пів року

  Перегляди 527

Віртуальний центр Дія.Бізнес 2.0 ділиться результатами другого етапу та завершує свою роботу. Скористатися послугами віртуального центру до 12 червня можуть усі громадяни України, зокрема, вимушено переміщені особи та представники релокованого бізнесу.  

Українці, які через повномасштабну війну покинули власні домівки чи повернулися в деокуповані регіони, з 2022 року мають змогу отримувати консультації через гарячу лінію віртуального центру Дія.Бізнес. На другому етапі роботи центр надав понад 6500 консультацій.

Серед напрямів консультацій — бізнес-питання (заснування чи релокейт бізнесу), загальні юридичні питання внутрішньо переміщених осіб (ВПО) та працевлаштування.

«Віртуальний центр Дія.Бізнес за весь час своєї роботи надав понад 20 000 консультацій. Громадяни, зокрема ВПО, потребували порад насамперед з фінансових та юридичних питань, і наш віртуальний центр мав змогу допомогти розв’язати частину їхніх проблем. Це було б неможливо без наших партнерів — Програми розвитку ООН в Україні, що в турбулентний для країни час зосередилася на допомозі українським ВПО», — зазначає Валерія Іонан, заступник Міністра цифрової трансформації з питань Євроінтеграції.

Питання, які найчастіше хвилювали українців, стосувалися адаптації в новому місті після переїзду з окупованих територій, отримання довідки ВПО, пошуку роботи, оподаткування та відкриття бізнесу. 

Посол Швеції в Україні Тобіас Тиберг зазначив, що Швеція непохитно підтримує Україну та віддана ідеї допомагати українцям, які постраждали внаслідок війни. 

«Критично важливим було допомогти людям, які були змушені переміститися всередині чи поза межі країни через війну, з необхідною інформацією. Радіємо, що надана підтримка у створенні Віртуального центру допомогла подбати про безпеку і добробут українців», — зазначив Посол. 

Заступник Постійного представника ПРООН в Україні Христофорос Політіс підкреслив, що кінцева мета роботи ПРООН в Україні — підтримати українців, український бізнес, особливо той, що опинився в складному становищі через війну, щоб дати змогу забезпечити засоби до існування та знову приєднатися до економічного цикл. 

«Віртуальний Дія.Бізнес центр створений для того, щоб підтримати людей у найбільш критичний момент — після релокації, надавши їм  інформацію, необхідну для відновлення життя та працевлаштування», — сказав пан Христофорос. 

До 12 червня отримати безоплатну консультацію можна з 08:00 до 18:00 за номером телефону: 0800 333 183. Також працює чатбот, який допоможе отримати відповіді на будь-які запитання та сформує індивідуальну дорожню карту. Чатбот працює з 8:00 до 20:00 за київським часом. 

Якщо під час консультації прозвучить сигнал повітряної тривоги, то час і тривалість надання інформації можуть змінитися. 

Детальніше про перший етап проєкту можна прочитати тут.

Віртуальний центр ініційовано командою національного проєкту Дія.Бізнес, який реалізується Мінцифрою й Офісом з розвитку підприємництва та експорту. Інноваційна гаряча лінія втілюється ГО «Консультаційний центр підтримки малого та середнього бізнесу» за сприяння «Проєкту підтримки Дії», що впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні за фінансової підтримки Швеції.

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт