Мінцифра разом із партнерами обрали 20 переможців програми експортної підтримки виходу на польський ринок

  Перегляди 605

Пілот програми передбачає допомогу представникам українського малого та середнього бізнесу під час війни з виходом на ринок Польщі з експортом товарів, пошуку польських партнерів. власного виробництва. 

Бренди отримають індивідуальну траєкторію допомоги — від базового аналізу продукту для іноземного ринку до виготовлення текстового та візуального контенту для промоції продукції компанії в онлайні.

Представникам бізнесу буде надано маркетингову та юридичну допомогу для налагодження експортних процесів між українським бізнесом та партнерами за кордоном. Також учасники експортного пілоту отримають рекламне просування на ринку Польщі, яке здійснюватимуть залучені у проєкт агенції. 

«Ми продовжуємо підтримку тимчасово релокованих до Польщі українських підприємців після створення центру Дія.Бізнес у Варшаві у 2022 році. Саме фахівці центру будуть надавати консультації учасникам пілоту щодо експорту їхніх товарів на польський ринок. Ми зробимо все від нас залежне, щоб український бізнес не припиняв розвитку і розширення навіть за важких часів повномасштабного вторгнення», — зазначає Валерія Іонан, заступник Міністра цифрової трансформації з питань Євроінтеграції. 

Серед переможців — бренди з виробництва техніки, крафтових товарів, рослинних олій, корисних смаколиків, сублімованих ягід, кави, косметики та засобів гігієни, дитячих іграшок, одягу для жінок, чоловіків та навіть домашніх улюбленців: 

  • snEco — crunchy cheese balls 

  • Magnesium goods

  • MIRTEX

  • Roast One

  • Waily 

  • Tatoshka 

  • Liswood 

  • GNZ (Generation in Zoom) 

  • Noble Pet 

  • U-CON 

  • UNApack

  • MIRATER 

  • Framiore 

  • Agro Busk 

  • Andreas Moskin 

  • Endorfine 

  • Panfruit 

  • MFT — my favorite toothpaste 

  • Brancho  

  • Econad 

«Польща є найбільшим ринком у регіоні Центральної та Східної Європи, що завжди був привабливим для українських експортерів через близьке географічне розташування, зручність логістики та високу платоспроможність населення. Допомога українському малому та середньому бізнесу у виході та просуванні на ринку Польщі — головна мета цього проєкту. Українські підприємці мають продовжувати масштабувати бізнес попри будь-які спроби держави-агресора блокувати ці процеси шляхом повномасштабної війни», — зазначив директор Офісу з розвитку підприємництва та експорту Андрій Ремізов

Допомагатимуть учасникам провідні маркетингові агенції, яких було відібрано як партнерів програми за допомогою конкурсу на попередньому етапі пілотної програми підтримки: Webpromo та Nebo ideas agency.

У межах проєкту буде створено каталог учасників з найбільшим потенціалом для експорту та pop-up-вітрини у форматі онлайн. 

Програму втілюють Міністерство цифрової трансформації України, національний проєкт із розвитку підприємництва Дія.Бізнес та Офіс з розвитку підприємництва та експорту за підтримки уряду Великої Британії (UK Aid) та у виконанні Київської Школи Економіки запускають новий етап програми підтримки малого та середнього бізнесу.

 

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт