Цифрова трансформація Київщини: від адміністративних послуг до туризму
Київська область активно розвиває цифрові технології. Серед основних пріоритетів регіону — упровадження цифрових інструментів, покращення якості адміністративних і соціальних послуг, забезпечення інформаційної безпеки громадян.
«Цифрова трансформація — це інструмент, що допомагає громадам розвиватися динамічно й ефективно. Ми прагнемо, щоб кожен мешканець нашого регіону міг легко отримувати якісні послуги, економити час і зусилля, зосереджуючи увагу на важливих для себе речах. Цифровізація створює можливості для прозорості, ефективності й інновацій, але досягнення цих цілей можливе лише за умов синергії технологій із новими підходами, орієнтованими на результат, розвиток та співпрацю», — зазначив Андрій Братусь, заступник голови Київської ОВА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO).
На Київщині функціонує 69 ЦНАПів, 3 територіальні підрозділи, 167 віддалених робочих місць і 2 старости, які виконують функції адміністратора. У 2024 році до мережі Дія.Центрів приєдналися ЦНАПи Тетіївської, Медвинської, Гірської та Пристоличної громад, що збільшило кількість таких центрів у регіоні до п’яти. Цьогоріч ЦНАПи Київщини надали понад мільйон послуг.
Крім того, розширено спектр послуг, доступних у ЦНАПах:
- 36 ЦНАПів надають паспортні послуги, зокрема оформлення ID-карток та закордонних паспортів
- у 10 ЦНАПах доступні послуги з видачі водійських посвідчень і реєстрації транспортних засобів
- у березні 2024 року ЦНАПи отримали понад 200 планшетів для відвідувачів із порушеннями слуху
Київська область активно працює над цифровізацією туристичної інфраструктури. Модернізовано туристичний портал «Мандруй Київщиною», зокрема:
- створено розділ із 3D-турами
- реалізовано спецпроєкти, які містять віртуальні тури музеями і створення 3D-моделей
- відкрито розділ «Віртуальний музей пам’яті війни»
- упроваджено проєкт із доповненою реальністю «Київщина. Місця пам’яті».
Також установлено два сенсорні інформаційні термінали з програмним забезпеченням, яке надає доступ до даних про культурну спадщину.
Крім того, для підвищення ефективності роботи обласної та районних адміністрацій упроваджено ERP-систему, яка дає змогу ефективно управляти ресурсами, оперативно отримувати актуальну інформацію й оптимізувати управлінські процеси. Також під’єднано систему електронного документообігу, яка допомагає структурним підрозділам працювати в режимі paperless.
Відправ у Telegram