Звіт Уряду: як Мінцифра навчає українців цифрової грамотності?
Міністерство цифрової трансформації України продовжує розповідати про свої досягнення.
В планах уряду зазначена мета – навчити мінімум 6 мільйонів українців цифровій грамотності за 3 роки. Для її реалізації, Міністерство цифрової трансформації України запустило онлайн-платформу цифрової грамотності Дія.Цифрова освіта.
Актуальність проєкту доводить соціологія. Наприкінці минулого року Мінцифра провела перше в Україні дослідження з цифрової грамотності населення. За його даними, 53% українців не мають базового рівня цифрових навичок. А 15,1% з них віком 60-70 років не володіють цифровими навичками взагалі. Цікаво, що українці зацікавлені в навчанні цифровим навичкам. Це підтвердили 47% опитаних українців віком 18–70 років.
Наразі на онлайн-платформі з цифрової грамотності доступні три освітні серіали:
-
Базові цифрові навички. Користувачі дізнаються, як користуватися пошуковиком, електронною поштою, месенджерами. Навчаться створювати фото та відео, а також дізнаються про безпеку онлайн.
-
Цифрові навички для вчителів. Вчителі дізнаються, як застосовувати онлайн-інструменти, щоб навчальний процес став більш захопливим і ефективним.
-
Безпека дітей в інтернеті. На курсі можна дізнатися, які онлайн-ігри безпечні, що таке грумінг, секстинг, сексторшен і як уберегти дітей від цих загроз в Інтернеті.
Протягом 2020 року планується додати ще 12 нових освітніх серіалів.
Кожен, хто успішно здасть фінальне тестування, отримає електронний сертифікат. Ним можна поділитися у соціальних мережах або завантажити.
Проєкт втілено за підтримки швейцарсько-української Програми EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва та реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge.
Підтримку в розробці освітніх серіалів надавали компанії Google Україна, Microsoft Ukraine, Академія ДТЕК, Лабораторія інноваційного розвитку ПРООН в Україні, CISCO, СFC Consulting, Освіторія, Global Teacher Prize.
Мінцифра підписала меморандум з Українською бібліотечною асоціацією щодо співпраці з 6000 комп’ютеризованими бібліотеками. Окрім того, працюємо над створенням офлайн-хабів із навчання цифровим навичкам на базі бібліотек, ЦНАПів, шкіл та університетів.
Також у проєкту Дія.Цифрова освіта з’явилась соціальна реклама. У центрі сюжету ролика — допитлива жінка Світлана. Вона йде повз чергу та розповідає людям про можливості цифрового світу. Соціальну рекламу можна переглянути за посиланням.
Відправ у Telegram