Як оформити електронний підпис?

Прес-офіс
23 червня 2020, 13:08
alt 2394

Щоб скористатися цифровими сервісами або е-документообігом, вам треба мати електронний підпис. Це нескладно: розповідаємо, як зручно та швидко отримати персональний е-підпис.

Чимало українців вважають отримання електронного підпису складним процесом. Насправді це не так важко. Кваліфікований електронний підпис (КЕП) — те, що раніше називали ЕЦП (Електронний цифровий підпис), можна отримати абсолютно безкоштовно. Це доступно в онлайн і в офлайн. 

Щоб отримати підпис офлайн, вам потрібно особисто звернутися до одного з надавачів послуги. Для цього заповніть реєстраційну форму та вкажіть паспортні дані й номер платника податків. 

Перелік надавачів електронних довірчих послуг тут.  Зокрема, безкоштовно надають підпис Інформаційно-довідковий департамент Державної податкової служби та АЦСК МВС. Під час карантину радимо використовувати попередній запис. 

Отримати підпис в онлайн набагато зручніше: цей спосіб діє для клієнтів ПриватБанку. Деталі за посиланням.

Отримати підпис можуть як фізичні особи, так і ФОП. 

Також е-підписи надає ДП Дія. Для отримання підпису придбайте сертифікат кваліфікованого електронного підпису в одному із пунктів надання послуг. Деталі тут.

Відправ у Telegram

Відправити

Щотижня надсилаємо дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

Не ввели email

check
Перевірте пошту та підтвердьте свій email, щоб отримувати листи від Мінцифри
check
Дякуємо. Ви підписані на новини мінцифри.