Перейти до основного вмісту
Рубрики
Технології
Бізнес

Як цифрові сервіси Дії прискорюють роботу банків: ефект Мультишерингу

Автори
Прес-офіс Міністерства
Дата та час публікації:
Час читання:
3 хв
Як цифрові сервіси Дії прискорюють роботу банків: ефект Мультишерингу

З червня в Дії запрацював Мультишеринг — сервіс, який дає змогу громадянам надсилати компаніям одразу кілька цифрових копій документів. Як цифровий сервіс Дії допомагає українським банкам — розповідаємо в матеріалі.

Що таке Мультишеринг документів через Дію

Мультишеринг розв’язує поширену проблему бізнесу — довгі й незручні процеси збору копій документів від клієнтів. Раніше доводилося надсилати кілька запитів, чекати на скани або фото, перевіряти, чи всі документи на місці. Це забирало час, створювало ризик помилок і збільшувало витрати.

З Мультишерингом усе простіше — бізнес отримує весь пакет цифрових документів одразу. А клієнтам не потрібно збирати всі потрібні папери, завантажувати кожен файл чи приносити фізичні копії.

Для користувача це кілька кліків у смартфоні, для бізнесу — миттєве отримання повного пакету документів, які мають юридичну силу та одразу потрапляють у внутрішню систему компанії.

З моменту запуску українці 3+ млн разів поділилися копіями цифрових документів. Мультишеринг підключили вже 80+ компаній, третина з них — банки.

Як Мультишеринг допомагає банкам

Банки використовують Мультишеринг, щоб значно спростити та прискорити низку важливих процесів. Завдяки сервісу Дії вони:

  • легко відкривають рахунки;
  • оформлюють банківські картки;
  • оперативно оновлюють та верифікують дані клієнтів;
  • автоматизують процедури KYC (Знай свого клієнта), роблячи взаємодію з банком швидшою та зручнішою для всіх.

Як працює Мультишеринг:

1. Користувач натискає кнопку або сканує QR-код на ресурсі бізнесу.

2. Обирає документи, якими необхідно поділитися.

3. Засвідчує запит Дія.Підписом і підтверджує надсилання копій.

Усього кілька кліків — і отримали від клієнта весь пакет цифрових документів. А якщо раптом якогось документа бракуватиме, сервіс одразу про це повідомить.

Майже 500 000 клієнтів monobank, 500 000 клієнтів ПУМБ та 250 000 клієнтів Alliance Bank вже скористалися Мультишерингом.

Який ефект для клієнтів і бізнесу

Ефективність Мультишерингу вже доведена цифрами. Сервіс скорочує час відкриття рахунку до кількох хвилин.

  • «Раніше середній час відкриття рахунку (у відділенні або при віддаленій ідентифікації з фотографуванням документів) становив близько 25 хвилин. Зараз завдяки Мультишерингу цей процес триває до 5 хвилин. Тобто швидкість верифікації зросла майже в п’ять разів», — Олена Александрук, керівник проєктів Департаменту розвитку мікробізнесу в Alliance Bank.

У monobank розповідають, що найшвидша реєстрація клієнта через Дію тривала у майже 8 разів швидше, ніж під час стандартного процесу.

  • «Близько 31% всіх нових клієнтів відкривають картки monobank за допомогою Мультишерингу документів через Дію. Це скорочує час, який витрачає клієнт на реєстрацію. Стандартний процес триває близько 10-12 хвилин, у випадку з Мультишерингом — удвічі швидше. Найшвидша реєстрація через Дію тривала всього 93 секунди», — Роман Тропп, Business Area Lead у monobank.

Оптимізація внутрішніх процесів

Мультишеринг не лише заощаджує час клієнтів та персоналу, а й позитивно впливає на оптимізацію внутрішніх процесів. Менше витраченого часу на обробку документів — більше часу на розвиток і стратегічні завдання.

  • «Мультишеринг позитивно вплинув на ефективність операцій у банку. Завдяки автоматизації передачі даних від клієнтів вдалося зменшити кількість ручних операцій, скоротити витрати часу співробітників і мінімізувати ризики помилок», — Дмитро Коваль, директор Департаменту карткових та пасивних продуктів роздрібного бізнесу ПУМБ.

Як зазначають в Alliance Bank, Мультишеринг суттєво оптимізує роботу внутрішніх команд і зменшує кількість ручних дій у процесах ідентифікації та реєстрації клієнтів.

  • «Мультишеринг став важливим етапом цифровізації процесів банку, поєднавши покращення клієнтського досвіду з підвищенням внутрішньої ефективності та зниженням операційних ризиків», — Олена Александрук, керівник проєктів Департаменту розвитку мікробізнесу в Alliance Bank.

Сервіс постійно розвивається, і вже незабаром з’являтимуться нові цифрові документи, доступні для шерингу. Це дозволить бізнесу інтегрувати Дію у ще більшу кількість процесів та зробити взаємодію з клієнтами ще простішою та швидшою.

Підключайте сервіси Дії вже сьогодні, щоб відчути всі переваги цифровізації. Детальніше про Мультишеринг — за посиланням.

Поділитись