СМС-розсилки – ефективний спосіб інформування громадян щодо дій під час карантину

Прес-офіс
25 березня 2020, 20:23
  Перегляди 1244

Безпека та здоров’я громадян – пріоритети діяльності державних органів у період епідемії. Одне з завдань – вчасне інформування громадян щодо рекомендованих дій для убезпечення від зараження на коронавірус. А найзручніший спосіб оперативно донести інформацію – мобільний телефон.

Тому Міністерство цифрової трансформації та Міністерство охорони здоров’я звернулися до операторів мобільного зв’язку з проханням зробити розсилку інформаційних повідомлень своїм абонентам.

Таких СМС-розсилок відбулось вже дві – для всіх абонентів операторів, та для абонентів, що перебували у роумінгу в країнах, де були виявлені численні випадки інфікування коронавірусом. Плануємо й надалі користуватись цим зручним інструментом, який дозволяє вчасно інформувати громадян та закликати дотримуватись режиму карантину.

Важливо: при таких розсилках повідомлень ніякі персональні дані абонентів не розголошуються і не передаються державним органам. Мінцифра тільки визначає коло людей, яким необхідно надіслати СМС (наприклад, абоненти, що перебували у роумінгу у певних країнах), а оператор самостійно, за наявними у нього даними, робить таку розсилку.

Мінцифра висловлює подяку компаніям Київстар, Водафон Україна та Лайфселл за те, що відгукнулись на запит Уряду і допомагають нам побороти епідемію!

Залишайтеся вдома і будьте на зв’язку.

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства та Комітету цифрової трансформації

Міністерство та Комітет цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт