Разом потужніше — виповнилося 2 роки співпраці Мінцифри й Офісу з розвитку підприємництва та експорту над проєктом Дія.Бізнес
Міністерство цифрової трансформації України спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту відзначає другу річницю співпраці над національним проєктом Дія.Бізнес. Це означає, що вже протягом двох років розвиваються проєкти для підтримки українських бізнес-ініціатив, зокрема тих, що орієнтовані на експорт.
«Вже два роки Мінцифра спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту реалізують проєкт Дія.Бізнес. Онлайн-компонентом проєкту є вебпортал, де доступні безоплатні консультації з понад 65 тем, якими скористалися майже 30 000 людей. Офлайн-компонент — центри підтримки підприємців Дія.Бізнес, де із часу спільної роботи над проєктом проведено сотні заходів, на які прийшли понад 65 000 українців. Я пишаюся співпрацею з командою Офісу і сподіваюся, що ми досягнемо своєї амбітної мети — щоб центри Дія.Бізнес з’явилися в кожному місті з населенням понад 50 000 осіб», — коментує Валерія Іонан, заступник Міністра цифрової трансформації з питань Євроінтеграції.
Мінцифра ініціювала національний проєкт Дія.Бізнес у лютому 2020 року, а через рік, у травні 2021-го, розпочалася співпраця з Офісом з розвитку підприємництва та експорту. Це державна установа, метою якої є системний розвиток українського підприємництва на внутрішньому та зовнішніх ринках, зокрема просування експорту товарів, робіт та послуг українських виробників. Спільний запуск проєкту Дія.Бізнес відкрив нові можливості для українського бізнесу як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках.
«Синергія в реалізації проєкту Дія.Бізнес з Мінцифрою значно консолідувала можливості для українських підприємців у розвитку бізнесу на внутрішньому та зовнішньому ринках. Дія.Бізнес сьогодні стрімко набирає обертів та охоплює українських підприємців по всій країні та за її межами. Інноваційність проєкту відмітили й міжнародні партнери, відзначивши проєкт головною нагородою European Enterprise Promotion Awards 2022 у категорії «Підтримка інтернаціоналізації бізнесу. Це заслуга не лише співпраці з Мінцифрою, а й українського бізнесу, який своєю стійкістю мотивує нас створювати та залучати нові проєкти підтримки», — зазначає Андрій Ремізов, директор Офісу з розвитку підприємництва та експорту.
Ділимося ключовими результатами проєкту Дія.Бізнес від самого запуску.
Відкриття центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес
Під час роботи над проєктом відкрито 14 центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес: 12 — у великих містах, один — на базі КНУ ім. Т. Шевченка та один центр за кордоном — у Варшаві. Відкриття центрів надало можливість українському бізнесу отримати безоплатні консультації, відвідати освітні заходи та обмінятися досвідом з іншими підприємцями. За час реалізації проєкту понад 65 000 українців скористалися послугами центрів.
Безоплатні консультації
У межах проєкту Дія.Бізнес українці отримали понад 40 000 безоплатних консультацій за 16 напрямами: маркетинг, продажі, програми підтримки, фінанси, оподаткування, систематизація бізнес-процесів, управління персоналом, юридична підтримка, масштабування та експорт, регуляторні правила для бізнесу, стандарти та технічні регламенти, тимчасовий релокейт, підтримка українців та українського бізнесу, що релокувався до Польщі, а також щодо запуску і ведення діяльності жінками та соціальними підприємцями.
Наразі на порталі доступно понад 60 видів безоплатних консультацій, які надають більше ста експертів центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес, а також приватні фахівці та консалтингові компанії безоплатно, як частину своєї КСВ-стратегії.
Експортний напрям
На експортному напрямі Дія.Бізнес представники українського бізнесу отримали доступ до консолідованої інформації щодо експорту українських товарів і послуг до понад 50 країн світу, а також можливості та інструменти, що допомагають виходити на зовнішні ринки.
Впродовж 2 років співпраці над проєктом реалізовано 47 міжнародних заходів для понад 1500 представників українського бізнесу із 14 галузей. Крім цього, організовано участь 220 компаній у межах Національних павільйонів України на 16 міжнародних виставкових заходах, проведено 6 торговельних місій до США, Великої Британії, Швеції, Норвегії, Фінляндії та країн Азії для 79 компаній. Загалом український бізнес провів понад 5000 B2B-перемовин з потенційними клієнтами.
Освітній напрям
Спільно з проєктами міжнародної технічної допомоги реалізовано 6 освітніх довгострокових програм для понад 1000 представників українського бізнесу, орієнтованого на експорт. Крім цього, проведено 52 освітні вебінарні проєкти з маркетингу, систематизації бізнес-процесів, тайм-менеджменту, грантових програм підтримки, інтернет-маркетингу, електронної комерції та виходу на зовнішні ринки.
Аналітика
Розроблено близько 200 досліджень зовнішніх ринків (включно з індивідуальними), 25 гайдів та 64 огляди розвитку секторів України, а також 19 досліджень стану та потреб малого і середнього бізнесу під час повномасштабної війни.
Маркетплейс фінансових можливостей
Для українського бізнесу створено Маркетплейс фінансових можливостей — онлайн-інструмент, у якому зібрано 400+ фінансових програм підтримки для бізнесу 22 банківських установ, а також державних та міжнародних програм.
Міжнародні відзнаки
Проєкт отримав міжнародне визнання в категорії «Digital Innovation of the Year» міжнародної премії Go Global Awards 2022 та «Підтримка інтернаціоналізації бізнесу» європейської премії European Enterprise Promotion Awards 2022.
Продовжуємо підтримувати український бізнес і просувати послуги українських виробників.
Відправ у Telegram