Перейти до основного вмісту
Рубрики
Досягнення

Досягнення Мінцифри у сфері адміністративних послуг

Дата та час публікації:
Досягнення Мінцифри у сфері адміністративних послуг

До переведення усіх послуг в онлайн ЦНАП залишається ключовою точкою доступу громадян до адміністративних послуг. 

«Команда Мінцифри працює над тим, щоб якість послуг у ЦНАП перевищила очікування відвідувачів. Саме для цього ми розвиваємо мережу ЦНАП, запроваджуємо навчання адміністраторів та онлайн-моніторинг якості адмінпослуг», — повідомила Людмила Рабчинська, заступниця Міністра цифрової трансформації, на онлайн-конференції «Досягнення та виклики у сфері адміністративних послуг 2020-2021», організованої Програмою ЄС «U-LEAD з Європою». 

Людмила Рабчинська презентувала досягнення Міністерства цифрової трансформації у сфері адмінпослуг. 

За 2020 рік команда Мінцифри:
  1. Об’єднала послуги за життєвими подіями
  • Мешканці 690 населених пунктів вже отримали доступ до послуги єМалятко, яку надають 3500 адміністраторів у понад 1100 центрах. єМалятко — перша комплексна послуга за життєвою подією. Батьки новонароджених дітей за однією заявою можуть отримати одночасно до 9 державних послуг від різних органів влади. Більше 37 тисяч родин скористалися послугою. Задоволеність сервісом складає 92%, а останні 9 тижнів — 100%.
  • Запущено послугу ID-14 у ЦНАП. Це 740 центрів, 2906 станцій та 3408 адміністраторів.
    ID-14 — комплексна послуга 2 в 1 для підлітків, що передбачає одночасне оформлення першого паспорта та номера платника податків. Задоволеність послугою складає 87%.
  1. Запустила систему онлайн-моніторингу та оцінки якості послуг 

Отримано 305 згод на участь у моніторингу від органів, що утворюють ЦНАП, та підключено 182 ЦНАП до системи. Це дозволить проаналізувати якість надання адміністративних послуг, визначити проблемні питання та вирішити їх.

  1. Запровадила системне навчання та підвищення кваліфікації адміністраторів ЦНАП
  • Організовано та проведено 37 навчальних вебінарів, що набрали понад 57 тисяч переглядів.
  • Залучено понад 3 тисячі підписників на щотижневу розсилку з корисними матеріалами.
  • Спільно з Програмою ООН із відновлення та розбудови миру запущено 2 онлайн-курси. 1308 працівників зареєструвалися, а 765 — успішно пройшли курси та отримали сертифікати.
  • Запущено навчання майбутніх адміністраторів планової мережі ЦНАП.
    333 людей проходять навчання.
  1. Створила «Гід з державних послуг». 

Портал містить інформацію про більше ніж 1500 адмінпослуг, а 965 користувачів відвідують Гід щодня. Послуги описані простою і людяною мовою, розподілені за 17 категоріями сфер діяльності та впорядковані за 36 життєвими подіями. 

  1. За сприяння Мінцифри адмінпослуги стали територіально доступнішими для 1 157 000 жителів
  • Мережа ЦНАП зросла до 1269 точок доступу, що на 248 більше ніж у 2019 році. Завдяки цьому понад 1 мільйон жителів отримали доступ до адмінпослуг.
  • Кількість працівників ЦНАП зросла до близько 10 000 людей. За 3 квартали 2020 року 2629 нових працівників почали надавати адмінпослуги.
  1.  Крім цього, за участі Мінцифри:
  • Ухвалено 3 законопроєкти щодо: оптимізації мережі ЦНАП, впорядкування діяльності ОМС і РДА, запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби:
  • Прийнято 28 актів КМУ. Завдяки цьому вдалося інтегрувати у ЦНАП 37 адміністративних послуг соціального характеру, сервіс єМалятко, послугу із захисту прав внутрішньо переміщених осіб, надання спеціального статусу, реєстрацію прав та надання дозволу. Також це дозволить забезпечити фінансову підтримку місцевих бюджетів у розбудові мережі ЦНАП та запровадити сервісний підхід до надання соціальних послуг у ЦНАП.