Підтримуємо український експорт: запустили інформаційну кампанію щодо Каталога українських експортерів

Прес-офіс Міністерства
05 березня 2024, 14:16
  Перегляди 741

Мета кампанії — привернути увагу до експортного потенціалу українських товарів та послуг. Також познайомити міжнародні компанії з Каталогом українських експортерів. 

У 2023 році обсяги експорту з України становили майже 100 млн тонн товарів. Це на 112 тисяч тонн більше, ніж у 2022 році. Збільшення експорту демонструє, що український бізнес створює конкурентоспроможні продукти та послуги. Зокрема, вдало поєднує технології, креатив та природні ресурси. 

Офіс з розвитку підприємництва та експорту в межах національного проєкту Дія.Бізнес допомагає українському бізнесу у виході на міжнародні ринки. Серед основних послуг:

  • дослідження зовнішніх ринків
  • огляди індустрій
  • консалтинг
  • освіта
  • допомога в пошуку партнерів за кордоном 
  • організації участі українського бізнесу в міжнародних виставках

Так, у 2023 році команда Офісу з розвитку підприємництва та експорту та Дія.Бізнес реалізувала 14 Національних стендів України на найбільших секторальних міжнародних виставках. Також 129 українських компаній презентували свою продукцію та послуги на ринках ЄС, США, ОАЕ та Японії. За результатами українські компанії підписали експортні контракти на суму 352,3 млн гривень. Крім того, очікується підписання контрактів ще на 184,7 млн гривень. 

Щоб сприяти виходу бізнесу на міжнародні ринки та збільшити обсяги експорту, Офіс розвитку підприємництва та експорту спільно з Дія.Бізнес за підтримки Мінцифри розпочали комунікаційну кампанію для іноземних споживачів та баєрів. 

Каталог українських експортерів — це безоплатний онлайн-сервіс, створений для налагодження прямих бізнес-контактів між іноземними компаніями та українськими виробниками. Він доступний на порталі Дія.Бізнес та містить профілі понад 500 верифікованих українських компаній.

Для українського бізнесу серед переваг розміщення в Каталозі: 

  • Каталог використовує команда Офісу з розвитку підприємництва та експорту при організації та проведенні міжнародних торговельних заходів;
  • можливості для просування своїх товарів та послуг за кордоном;
  • іноземні компанії мають досвід використання аналогічних сервісів для пошуку бізнес-партнерів. 

Ознайомитися з вимогами та долучитися до Каталога можна за посиланням — https://export.gov.ua/exporters_catalog 

Щоб розповісти міжнародним бізнесам про Каталог українських експортерів, створили відеоролик. У ньому відображено експортний потенціал України. На прикладі українських підприємців, які поєднують технології, людський інтелект та креативність для створення найкращих продуктів та сервісів. Зокрема, в харчовій, машинобудівній, меблевій, креативній та IT сферах. Ролик орієнтовано на аудиторію Великої Британії, Австрії, Німеччини, Швеції та США. 

Виробництво відеороликів відбулося без витрат з державного бюджету, винятково за підтримки Програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яка спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення найкращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту. Детальніше: https://eu4business.org.ua/  

Комунікаційна кампанія проєкту з виготовлення відеороликів здійснюється державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» за сприяння Міністерства цифрової трансформації України. Реалізатор кампанії — ФОП Пересунько Роман Юрійович, переможець відкритих торгів на закупівлю послуг з організації та проведення інформаційної кампанії щодо просування українського експорту та сервісів для суб’єктів господарювання. Зміст відеороликів не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, уряду Німеччини, GIZ.

Ідея комунікаційної кампанії та ролика — Юрій Бабинець, агенція Mindgineer, креативний директор та режисерка Анастасія Ковальчук, виконавча продюсерка Катерина Скринська, оператор-постановник Олег Бондаренко, художник-постановник Надія Юпітер, креативна копірайтерка Анастасія Асєєва. Ролики втілено платформою MediaHub під керівництвом Романа Пересунька. 

У ролику можна побачити товари та відеоматеріали українських брендів та компаній: «М-МЕБЕЛЬ», «ФІТО УКРАЇНА», Gasanova, Sayya, Why me, Kachorovska, Bagllet, Marsala, Woo furniture, Anoeses, TORSA, BLABLAabout studio, Panfruit, кераміка з приватної колекції Олександра Бурбела. 

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт