Підтримка під час війни: Віртуальний центр Дія.Бізнес 2.0 надає консультації релокованому бізнесу та ВПО
Українці, які через повномасштабну війну покинули власні домівки чи повернулися в деокуповані регіони, мають змогу знову отримувати консультації через гарячу лінію Віртуального центру Дія.Бізнес.
Фахівці центру надають консультації за трьома напрямами:
-
бізнес-питання (заснування чи релокейт бізнесу);
-
загальні юридичні питання внутрішньо переміщених осіб (ВПО);
-
працевлаштування.
«За перший етап роботи віртуальний центр Дія.Бізнес надав українцям понад 14 000 консультацій та отримав 95% позитивних відгуків від користувачів. Саме тому ми вирішили, що другий етап роботи є необхідним, враховуючи те, що майже 5 млн українців повернулися із-за кордону і потребують консультацій щодо адаптації до нових умов життя», — зазначає заступник Міністра цифрової трансформації з питань Євроінтеграції Валерія Іонан.
Скористатися послугами віртуального центру можуть всі громадяни України. Зокрема, вимушено переміщені особи та представники релокованого бізнесу.
Громадянам
Для громадян надаватимуться консультації щодо юридичного статусу осіб, які вимушено проживають поза власними домівками чи повернулися до деокупованих регіонів. Також можна дізнатися інформацію щодо державної фінансової підтримки. Консультанти проінформують громадян про можливості працевлаштування. Що особливо актуально в регіонах тимчасового перебування.
Бізнесу
Консультанти віртуального центру Дія.Бізнес надаватимуть консультації підприємцям про ведення бізнесу у новому регіоні, найкращі практики та алгоритми релокейту бізнесу, поновлення підприємницької діяльності, податкову звітність та спрощену реєстрацію бізнесу.
В.о. Постійного представника ПРООН в Україні Яко Сільє високо оцінив зусилля Уряду України щодо підтримки і захисту населення у складні часи війни: «Отримання необхідної інформації щодо працевлаштування, релокації бізнесу та юридичних питань для громадян, багато з яких – у дорозі, є критично важливим, щоб забезпечити їхній добробут та безпеку, – сказав він. – Запуск другого етапу роботи Віртуального центру Дія.Бізнес свідчить про високий запит на такі послуги та ефективність їх надання».
Сільє також зазначив, що ПРООН та її партнери налаштовані підтримувати Уряд України у реалізації цих та інших ініціатив, щоб допомогти громадянам України подолати важкі соціально-економічні наслідки війни.
Отримати безоплатну консультацію можна з 08:00 до 18:00 за номером телефону: 0800 333 183 . Також працюватиме чат-бот, який допоможе отримати відповіді на будь-які запитання та сформує індивідуальну дорожню карту. Чат-бот працює з 8.00 до 20.00 за київським часом.
Якщо під час консультації прозвучить сигнал повітряної тривоги, то час і тривалість консультації можуть змінитися.
Віртуальний центр ініційовано командою національного проєкту Дія.Бізнес, який реалізується Мінцифрою та Офісом з розвитку підприємництва та експорту. Інноваційна гаряча лінія втілюється ГО «Консультаційний центр підтримки малого та середнього бізнесу» за сприяння «Проєкту підтримки Дії», що впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні за фінансової підтримки Швеції.
Відправ у Telegram