Освоїти технології легше, швидше, простіше. Мінцифра запускає нову соцрекламу Дія.Цифрова освіта
30 вересня 2020 року Міністерство цифрової трансформації опублікувало соціальний відеорилик Дія.Цифрова освіта.
Соціальний відеоролик демонструє, що освоїти технології легше, швидше і простіше, якщо володіти цифровими навичками. Також відеоролик інформує про Національну онлайн-платформу з цифрової грамотності Дія.Цифрова освіта — сайт, де кожен може пройти безкоштовне навчання цифрових навичок у захопливому форматі освітніх серіалів за участі експертів і селебріті.
Креативна концепція відеоролика полягає в тому, що одна велика сім’я вчиться бути разом у новому діджиталізованому світі. Обраний прийом «живої камери» допомагає вловити щирі емоції та при цьому показати, як технології стають частиною нашого повсякденного життя, і тим самим спонукати ще більше людей підвищувати рівень своєї цифрової грамотності.
Планується, що відеоролик розповсюджуватимуть на національному та регіональному телебаченні, в мережі кінотеатрів і в Інтернеті.
Соціальну рекламу втілила комунікаційна агенція plusone разом з продакшном HOLSTfilms.
На виробництво відеоролика не витрачено державного бюджету. Комунікаційна кампанія проєкту реалізується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
Нагадаємо, у планах Кабміну — навчити мінімум 6 мільйонів українців цифровій грамотності за 3 роки.
Нагадаємо, платформу Дія.Цифрова освіта створено за підтримки програми EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та фінансується урядом Швейцарії.
Фотобекстейдж зйомок соціальної реклами: http://bit.ly/social_ad
Відправ у Telegram