Нові можливості для підприємців: Україна долучилася до інноваційного проєкту National Pavilion Account

  Перегляди 576

Український малий та середній бізнес зможе протестувати продажі на закордонному ринку. Це можливо завдяки пілотному проєкту National Pavilion Account, який триватиме з липня до грудня 2023 року.

Ціль пілоту — допомогти малому та середньому бізнесу вийти на великі маркетплейси та зарубіжні ринки. Участь у пілоті допоможе підприємцям здобути безцінні знання й розвинути навички у сфері електронної комерції, міжнародної торгівлі, маркетингових стратегій та обслуговування клієнтів. 

В Україні пілот реалізують за участі маркетплейсу Made With Bravery — національного павільйону та за підтримки Мінцифри.

Щоб стати учасником National Pavilion Account, бізнеси повинні бути ФОП або ТОВ, а також пройти реєстрацію на майданчику Made With Bravery за посиланням.

За результатами тестування Єврокомісія розробить рекомендації для країн Східного партнерства, зокрема України, для широкомасштабного впровадження національного павільйону. 

Пілотний проєкт є однією з активностей у межах EU4Digital — акселератора електронної комерції, спрямованого на гармонізацію електронної комерції в пріоритетних сферах з ЄС, а також пілотування рішень, які сприятимуть розвитку транскордонної електронної комерції з ЄС. 

Ініціатива Європейського Союзу EU4Digital підтримує програму цифрових реформ в Україні шляхом сприяння ключовим сферам цифрової економіки та суспільства відповідно до норм та практик ЄС, щоб забезпечити економічне зростання, створити більше робочих місць, покращити життя людей та допомогти підприємствам.

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт