Мінцифра закликає звертатись у чат підтримки підтриємців під час карантину

Прес-офіс
24 березня 2020, 16:01
alt 793

Міністерство цифрової трансформації України закликає підприємців ставити запитання щодо діяльності під час карантину у відповідний чат підтримки в Telegram та у Viber.

Чат працює цілодобово, а тривалість обробки запиту — до 15 хвилин. Вирішення складних питань може займати більше часу. 

Перш ніж звертатись із запитаннями, рекомендуємо ознаймомитись із відповіддями на найпоширеніші:

Як бізнесу регулювати трудові відносини з працівниками під час карантину? Поради від BRDO (https://bit.ly/3dlztrT)

Підтримка платників податку під час карантину: огляд закону №3220 (https://bit.ly/3biKAzS)

Відправ у Telegram

Відправити

Щотижня надсилаємо дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

Не ввели email

check
Перевірте пошту та підтвердьте свій email, щоб отримувати листи від Мінцифри
check
Дякуємо. Ви підписані на новини мінцифри.