Мінцифра закликає звертатись у чат підтримки підтриємців під час карантину
Прес-офіс
24 березня 2020, 14:01
1796
1796
Міністерство цифрової трансформації України закликає підприємців ставити запитання щодо діяльності під час карантину у відповідний чат підтримки в Telegram та у Viber.
Чат працює цілодобово, а тривалість обробки запиту — до 15 хвилин. Вирішення складних питань може займати більше часу.
Перш ніж звертатись із запитаннями, рекомендуємо ознаймомитись із відповіддями на найпоширеніші:
Як бізнесу регулювати трудові відносини з працівниками під час карантину? Поради від BRDO (https://bit.ly/3dlztrT)
Підтримка платників податку під час карантину: огляд закону №3220 (https://bit.ly/3biKAzS)
Відправ у Telegram