Мінцифра закликає звертатись у чат підтримки підтриємців під час карантину

Прес-офіс
24 березня 2020, 14:01
  Перегляди 1796

Міністерство цифрової трансформації України закликає підприємців ставити запитання щодо діяльності під час карантину у відповідний чат підтримки в Telegram та у Viber.

Чат працює цілодобово, а тривалість обробки запиту — до 15 хвилин. Вирішення складних питань може займати більше часу. 

Перш ніж звертатись із запитаннями, рекомендуємо ознаймомитись із відповіддями на найпоширеніші:

Як бізнесу регулювати трудові відносини з працівниками під час карантину? Поради від BRDO (https://bit.ly/3dlztrT)

Підтримка платників податку під час карантину: огляд закону №3220 (https://bit.ly/3biKAzS)

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт