Мінцифра та дошкільна освіта
В аналітичному центрі «Український інститут майбутнього» заступник міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан взяла участь у дискусії щодо технологій майбутнього у ранньому розвитку дитини.
Під час виступу Валерія Іонан розповіла про світові досвіди використання цифрових технологій для навчання дітей дошкільного віку. Приміром, у Швеції викладачі вже традиційно застосовують планшети для вивчення іноземних мов, технологій, математики. В Японії діти з допомогою тривимірної графіки розфарбовують птахів і квіти, малюють істот, котрі плавають у віртуальних пейзажах. У багатьох американських, азіатських і європейських дошкільних установах і початкових школах вихователі та вчителі не уявляють процесу навчання без технологій.
Крім того, заступниця Міністра цифрової трансформації навела результати дослідження про онлайн-безпеку дітей в Інтернеті. І нагадала про випадки самогубства в Австралії та європейських країнах через кібер-булінг. Окремо підкреслила прояви секстингу, коли підлітки фотографують свої частини тіла і надсилають їх іншим користувачам, після чого починається цькування. Нарешті, одним із ключових викликів є те, що діти знайомляться з незнайомцями в онлайні, а потім зустрічаються з ними в офлайні, не попереджаючи про це дорослих.
Разом із Валерією Іонан участь у дискусії взяла міністр освіти Ганна Новосад, нейробіолог Сергій Данилов, голова підкомітету з дошкільної освіти комітету Верховної Ради Володимир Воронов, психологи та експерти.
Відправ у Telegram