Мінцифра разом з уповноваженим з прав дитини запускає соціальну рекламу про захист дітей в інтернеті
3 березня 2020 року Міністерство цифрової трансформації, уповноважений з прав дитини опублікували соціальний відеоролик щодо необхідності захисту дітей в інтернеті.
Креативна концепція відеоролика полягає в тому, що різноманітні незнайомці – від скінхедів до персонажу комп’ютерних ігор – дзвонять у двері будинку, питають у батьків, де дитина, і безперешкодно прямують до неї. Закінчується відеоролик титрами: «В реальному житті ви б захистили своїх дітей. То чому не захистити їх в інтернеті?».
Оригінал відео створено Центром Безпечного Інтернету Німеччини. Права належать www.klicksafe.de. Озвучено гуртом Dublicat.
Радник з питань безпечного Інтернету для дітей при Віцепрем’єр Міністрі – Міністрі цифрової трансформації Анастасія Дьякова прокоментувала запуск соціальної реклами: «Ризики, які існують в офлайні, переходять в онлайн. Ми маємо вчити дітей не тільки, як переходити дорогу на зелене світло, але й тому, як безпечно користуватися інтернетом. Але питання безпеки дітей онлайн не може бути вирішене локально, в межах однієї країни. Важливо об’єднувати зусилля всіх країн світу. Саме тому наші партнери з Німеччини підтвердили ідею надання прав на переклад і адаптацію даного відео».
Також соціальну рекламу прокоментувала заступник міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан: «В січні ми запустили онлайн-платформу Дія.Цифрова освіта, на якій є безкоштовний освітній серіал «Безпека дітей в інтернеті». Батьки можуть дізнатись, як уберегти дітей онлайн від шкідливих матеріалів, кібербулінгу, суїцидальних інтернет-спілок, сексуального насильства».
Уповноважений Президента України з прав дитини Микола Кулеба: «Коли дитина спілкується з незнайомцями в інтернеті, вона почуває себе безпечно. Адже фізично вона дійсно в безпеці – вдома, в школі тощо. Таку собі «ілюзію безпеки» створює екран. Діти вірять «приємним незнайомцям», які говорять компліменти, пропонують романтичні стосунки, дають дитині почуття «особливості».
Нагадаємо, 11 лютого 2020 року Уповноважений з прав дитини спільно з Міністерством цифрової трансформації за підтримки компанії Київстар запустив інформаційний портал, присвячений захисту дітей від сексуального насильства в Інтернеті та лінію повідомлення про такі матеріали.
17 лютого 2020 року Міністерство цифрової трансформації опублікувало соціальний відеоролик і серію соціальних постерів про проєкт Дія.Цифрова освіта. Соціальний відеоролик демонструє, що володіння цифровими навичками дозволяє жити в країні більш комфортно та щасливо. Також відеоролик інформує про Національну онлайн-платформу Дія. Цифрова освіта – зручний і доступний сервіс, де можна безкоштовно отримати або покращити свої цифрові навички.
Міністерство цифрової трансформації разом із партнерами розробляє Національну стратегію із захисту дітей в Інтернеті на 2020-2026 роки. Стратегія містить розділ про навчання батьків та інформування про ризики, які є в інтернеті.
Відправ у Telegram