Мінцифра презентувала ключові перемоги мережі ЦНАП за 2021 рік
Одна з головних цілей Мінцифри — якісні та доступні адмінпослуги для кожного. Для цього ми впродовж року комплексно розвивали і модернізували мережу ЦНАП, запускали нові цифрові проєкти, підвищували якість державного сервісу та навчали працівників ЦНАП.
«Цього року Мінцифра досягла чималих успіхів. Ми вперше запровадили субвенцію для ЦНАП у розмірі 231 млн грн для 188 громад. Запустили першу всеукраїнську оцінку якості адмінпослуг і підвищили рівень задоволеності відвідувачів до 93%, а індекс лояльності — до 77%. Крім цього, відкрили перші 16 Дія.Центрів і збільшили мережу ЦНАП удвічі — до 2,7 тисяч точок. Це результати, якими точно можна пишатися», — підкреслила заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська
Головні перемоги мережі ЦНАП за 2021 рік:
- +1 387 нових точок доступу до адмінпослуг відкрилося за рік.
- 20 млн адмінпослуг українці отримали у ЦНАП.
- 16 перших Дія.Центрів відкрилося.
- 100% ЦНАП РДА успішно трансформувалися.
- Втричі збільшилася кількість доступних послуг у ЦНАП.
- Запустили платформу Дія.Центрів.
- Удвічі збільшили кількість держпослуг на Гіді — до 2 тисяч. 1,7 млн українців вже скористалися інформаційним порталом.
- Запустили онлайн-моніторинг якості надання адмінпослуг.
- Запровадили єдині стандарти територіальної доступності адмінпослуг.
Досягнення у сфері адміністративних послуг реалізовано за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, Проєкту USAID «Трансформація комунікацій», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), Проєкту SURGE за підтримки Уряду Канади, Програмі U-LEAD з Європою, Проєкту ЄС EU4PAR: Реформа державного управління, Проєкту ПРОСТО.
Відправ у Telegram