Мінцифра, Київстар і EdEra навчать школярів маркетингу

  Перегляди 270

12 лютого Міністерство цифрової трансформації України, Київстар та студія онлайн-освіти EdEra запустили другий модуль курсу «Підприємництво для школярів» — «Продукт і маркетинг».

Модуль, що складається з 9 міні-серій тривалістю 8-12 хвилин, опублікований у безкоштовному доступі на національній онлайн-платформі «Дія.Цифрова освіта».  

Модуль «Продукт і маркетинг» охоплює теми: 
  • що таке маркетинг
  • хто цільова аудиторія та як її сегментувати
  • як знайти свою нішу на ринку та які його закони
  • що таке бренд і брендинг
  • що таке диджитал-маркетинг, та які є його напрямки
  • майбутнє маркетингу та трендвотчинг
  • кому та навіщо потрібен особистий бренд.
Участь у модулі взяли: 
  • Віталій Зелений — актор серіалу SIZ, 1+1 video 
  • Валерія Толочина — директорка з маркетингу MEGOGO
  • Толік Козловський — маркетинг-директор «Планета Кіно»
  • Іван Ігнатов — стратег маркетингової агенції Fedoriv
  • Євген Клопотенко  — кулінарний експерт, шеф-кухар
  • Надія Омельченко — викладачка бізнес-школи «МІМ-Київ», віцепрезидентка компанії «IT-інтегратор» 

Курс «Підприємництво для школярів» розрахований на 6 модулів і 36 уроків із залученням найкращих експертів у своїх сферах. Курс заснований на рамці компетенцій з підприємництва EntreComp. Це міжнародний стандарт, за яким створюються програми з підприємництва в Європі. 

Партнери висловлюють подяку коворкінгу Lift99, в просторі якого відбувалася зйомка курсу. 

Нагадаємо, 29 січня 2021 року Мінцифра, Київстар і EdEra презентували курс про підприємництво для школярів. Серіал допоможе учням усвідомити переваги ведення підприємницької діяльності та сформувати риси й позиції, потрібні кожній людині для успішної самореалізації в сучасному світі.

 

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства та Комітету цифрової трансформації

Міністерство та Комітет цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт