Мінцифра частково переходить на дистанційну роботу

Прес-офіс
16 березня 2020, 11:38
alt 1947

Мінцифра переводить частину своїх працівників на дистанційну роботу для запобігання поширенню коронавірусу.

В Україні 11 березня Кабмін ухвалив рішення про введення трьохтижневого карантину по всій території країни. Зокрема, у рекомендаціях йдеться про надання можливості працювати дистанційно.

На власному прикладі, Міністерство цифрової трансформації частково переходить на дистанційну роботу. Для нашої команди – це взагалі не проблема, оскільки з перших днів міністертсво працює, використовуючи сучасні технології.

 

Поділимося з вами деякими лайфхаками від Мінцифри:

Основною платформою для нашої комунікації є месенджери – тут працівники спілкуються, обговорюють проєкти: месенджер —  швидкий та зручний спосіб онлайн-спілкування, в ньому цілком можна працювати, без нервів та надусиль. 

Найпоширеніші: Telegram, Viber, Whatsapp, Slack.

 

Контроль за виконанням можна здійснювати за допомоги таск-менеджерів. Колеги ставлять одне одному завдання, робота над проєктами кипить. Уся команда бачить, хто над чим працює і наскільки завантажений, а керівник може будь-коли переглянути навантаження на одного працівника і оцінити його KPI.

Найпоширеніші: Worksection, Trello, Slack, Bitrix24, Teams.

 

Потрібна термінова нарада? Навіщо її скликати традиційно, якщо можна організувати відеоконференцію? Дуже зручна технологія для декількох учасників одночасно: можна не лише бачити і чути одне одного, а й показувати презентації чи обговорювати якийсь онлайн-документ.

Найпоширеніші: Zoom, Skype, Hungouts, Teams.

 

А як писати документи, коли потрібно їх спільно редагувати? У провідних компаніях вже давно не збираються для цього, адже працюють з онлайн-документами. Таблиці, презентації, листи чи просто редагування текстів —  усе це зручно робити спільно. Не знаєте, як користуватися? Записуйтеся на наш безкоштовний курс цифрової грамотності на сайті osvita.diia.gov.ua. Усі документи зберігаємо на Google-диску або Dropbox. Повірте, це зручно.

 

Для погодження документів між різними міністерствами, в Уряді практикують електронний документообіг. Це дозволяє не ходити із папірцями по кабінетам, а зручно і швидко обробляти документи з можливістю контролю термінів їх опрацювання.  А головне, - ми не витрачаємо папір і в такий спосіб дбаємо про екологію та суттєво економимо гроші. 

Найпоширеніші: Google-документи, Microsoft One Drive.

 

Як бачите, дистанційно працювати не проблема, головне – бажання. А в нас є бажання зберігати здоров’я українців. Тому все-таки подумайте над роботою з дому. Такі заходи необхідні, щоб коронавірус точно не поширювався. Ми переконані, що ми його подолаємо, а цифрові технології нам допоможуть у цьому!

Відправ у Telegram

Відправити

Щотижня надсилаємо дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

Не ввели email

check
Перевірте пошту та підтвердьте свій email, щоб отримувати листи від Мінцифри
check
Дякуємо. Ви підписані на новини мінцифри.