Мінцифра частково переходить на дистанційну роботу

Прес-офіс
16 березня 2020, 09:38
alt 1181

Мінцифра переводить частину своїх працівників на дистанційну роботу для запобігання поширенню коронавірусу.

В Україні 11 березня Кабмін ухвалив рішення про введення трьохтижневого карантину по всій території країни. Зокрема, у рекомендаціях йдеться про надання можливості працювати дистанційно.

На власному прикладі, Міністерство цифрової трансформації частково переходить на дистанційну роботу. Для нашої команди – це взагалі не проблема, оскільки з перших днів міністертсво працює, використовуючи сучасні технології.

 

Поділимося з вами деякими лайфхаками від Мінцифри:

Основною платформою для нашої комунікації є месенджери – тут працівники спілкуються, обговорюють проєкти: месенджер —  швидкий та зручний спосіб онлайн-спілкування, в ньому цілком можна працювати, без нервів та надусиль. 

Найпоширеніші: Telegram, Viber, Whatsapp, Slack.

 

Контроль за виконанням можна здійснювати за допомоги таск-менеджерів. Колеги ставлять одне одному завдання, робота над проєктами кипить. Уся команда бачить, хто над чим працює і наскільки завантажений, а керівник може будь-коли переглянути навантаження на одного працівника і оцінити його KPI.

Найпоширеніші: Worksection, Trello, Slack, Bitrix24, Teams.

 

Потрібна термінова нарада? Навіщо її скликати традиційно, якщо можна організувати відеоконференцію? Дуже зручна технологія для декількох учасників одночасно: можна не лише бачити і чути одне одного, а й показувати презентації чи обговорювати якийсь онлайн-документ.

Найпоширеніші: Zoom, Skype, Hungouts, Teams.

 

А як писати документи, коли потрібно їх спільно редагувати? У провідних компаніях вже давно не збираються для цього, адже працюють з онлайн-документами. Таблиці, презентації, листи чи просто редагування текстів —  усе це зручно робити спільно. Не знаєте, як користуватися? Записуйтеся на наш безкоштовний курс цифрової грамотності на сайті osvita.diia.gov.ua. Усі документи зберігаємо на Google-диску або Dropbox. Повірте, це зручно.

 

Для погодження документів між різними міністерствами, в Уряді практикують електронний документообіг. Це дозволяє не ходити із папірцями по кабінетам, а зручно і швидко обробляти документи з можливістю контролю термінів їх опрацювання.  А головне, - ми не витрачаємо папір і в такий спосіб дбаємо про екологію та суттєво економимо гроші. 

Найпоширеніші: Google-документи, Microsoft One Drive.

 

Як бачите, дистанційно працювати не проблема, головне – бажання. А в нас є бажання зберігати здоров’я українців. Тому все-таки подумайте над роботою з дому. Такі заходи необхідні, щоб коронавірус точно не поширювався. Ми переконані, що ми його подолаємо, а цифрові технології нам допоможуть у цьому!

Відправ у Telegram

Відправити

Щотижня надсилаємо дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

check
Перевірте пошту та підтвердьте свій email, щоб отримувати листи від Мінцифри
check
Дякуємо. Ви підписані на новини мінцифри.