«Дружні цифрові фінанси» — новий освітній ситком на Дія.Цифрова освіта
Міністерство цифрової трансформації України спільно з Національним банком України та Ощадбанком презентували новий освітній серіал на платформі Дія.Цифрова освіта — «Дружні цифрові фінанси».
Освітній серіал містить 8 серій тривалістю 6-11 хвилин і допоможе сформувати сімейний бюджет, навчить розрізняти дебетову та кредитну картки, ознайомить з особливостями кредитів і депозитів, розповість про валютний рахунок і онлайн-банкінг.
Участь у серіалі взяли професійні актори: Олександр Баталов, Марина Ониськів, Богдан Любомирський, Ганна Супрович та Ганна Новак.
Під час презентації освітнього серіалу заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан підкреслила, що показники фінансової грамотності українців — одні з найнижчих в Європі.
«За даними Нацбанку, в червні цього року, для безготівкових операцій та отримання готівки українці використовували більше 36 мільйонів платіжних карток. 8 з 10 проведених по них операцій — безготівкові. Тобто, українці діджиталізовані та дуже просунуті щодо витрачання грошей. Але разом з тим, вони бентежно губляться в фінансах: у тому, як розрахувати сімейний бюджет, відсоток по кредиту чи заощадити грошей для відпустки. Мінцифри, як драйвер цифрової освіти, не могли залишатися осторонь цієї проблеми».
Начальник Управління зв’язків з громадськістю та фінансової обізнаності НБУ Леся Войтицька зазначила:
«Рівень фінансової грамотності в Україні один із найнижчих серед країн Європи. Із 21 балу ми маємо лише 11,6. Такий рівень у 2016 році мала Польща, проте цього року з показником 13,1 вони вийшли в топ-10 країн за рівнем фінансової обізнаності. Наша ціль — у короткий час із аутсайдерів пробитися в лідери і побудувати суспільство фінансово освічених європейських українців. Тому Національний банк вдруге підтримав створення освітнього серіалу про дружні фінанси для платформи Дія:Цифрова освіта».
Директор департаменту маркетингу Ощадбанку Олена Ковальська заявила:
«Ощадбанк приділяє фінансовій грамотності клієнтів особливу увагу, оскільки ці знання сприяють обізнаності клієнтів у банківських продуктах і безпеці платежів та спрощують взаємодію клієнта з банком. Для цього ми створюємо цікавий і доступний контент для різних цільових груп — дітей, молоді, пенсіонерів — у вигляді відеороликів або привабливих візуальних і текстових рішень. Співпраця з НБУ та Мінцифри зі створення освітнього серіалу є продовженням цієї роботи. Для комунікації з українцями ми вибрали популярний і улюблений багатьма формат. Впевнена, що новий український кінопродукт зацікавить якомога більше глядачів, усіх тих, хто прагне грамотно керувати своїми фінансами».
Безкоштовно подивитися освітній серіал «Дружні цифрові фінанси» можна за посиланням https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-finance
Відправ у Telegram