«Діджитал-маркетинг для школярів та студентів» — новий оглядовий серіал на Дія.Цифрова освіта
В оглядовому серіалі «Діджитал-маркетинг для школярів та студентів» ви дізнаєтесь, як користуватися сучасними інструментами digital-маркетингу для старту власного бізнесу.
11 вересня 2020 року Міністерство цифрової трансформації України спільно з Київським національним університетом імені Тараса Шевченка, за участю GoIT, Netpeak, Vintage та при підтримці бренду GoITeens, презентувало новий оглядовий освітній серіал про діджитал-маркетинг для школярів і студентів.
Освітній серіал містить 8 серій тривалістю 3-5 хвилин.
Під час презентації серіалу заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан підкреслила, що діджитал маркетинг — головний трендмейкер сучасності.
«Digital-маркетолог, product manager, UX/UI дизайнер, фронтенд-розробник, бекенд-розробник, аналітик, PPC-спеціаліст, таргетолог, PR-ник, контент-мейкер, SMM-спеціаліст, бренд-стратег, копірайтер, арт-директор, SEO-спеціаліст — це професії майбутнього, що будуть затребувані найближчим часом. Фахівців, які б задовольняли попит українського ринку — замало. І це є значною проблемою, яку необхідно вирішувати просто зараз», — заявила Валерія Іонан.
Проректор з перспективного розвитку КНУ імені Тараса Шевченка Олександр Рожко наголосив:
«Щоб бути провідним і потужним закладом вищої освіти, потрібно відповідати сучасним викликам, у тому числі цифровізації. Спостерігаючи за успіхами Мінцифри, ми не могли залишитись осторонь і захотіли взяти активну участь у створенні освітніх серіалів».
Директор Центру інноваційного розвитку КНУ імені Тараса Шевченка Світлана Березіна заявила:
«Ми намагаємось, щоб у навчальних програмах різних спеціальностей були включені інструменти, які використовуються в діджитал-маркетингу. Ми з радістю і інтересом пішли у новий проєкт — створення освітнього серіалу, адже цифрова трансформація - це переосмислення підходу і до освітнього процесу».
Директор з маркетингу GoIT Вадим Гончаров зазначив, що діджитал стрімко розвивається — додаються нові канали та інструменти, яких ще не було півроку назад.
«Завжди є попит у нових спеціалізованих знаннях. Але без фундаментальних знань, без широкого світогляду, дуже складно розвиватися», — заявив Вадим Гончаров.
Андрій Длігач зазначив особливості освітнього серіалу, які відрізняють його від інших курсів на тему діджитал-маркетингу:
«Він, окрім того, що дуже яскравий, ще й практичний. В рамках цього курсу ви зможете пройти весь той шлях, який необхідний, щоб опанувати цю спеціальність і запустити власний стартап в цифровій сфері», — заявив Андрій Длигач.
Безкоштовно подивитися оглядовий освітній серіал «Діджитал-маркетинг для школярів та студентів» можна за посиланням https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-marketing
Відправ у Telegram