«Бренд підприємця — українець»: Fly_Academy, Офіс з розвитку підприємництва та експорту й Дія.Бізнес запускають вебінари для малого та середнього бізнесу

  Перегляди 318

Під час воєнного стану малий та середній бізнес України змушений пристосовуватися до нових реалій. А саме: зміцнювати та посилювати цінність для підтримки та розвитку економіки України, створення нових робочих місць та забезпечення податкових надходжень.

За сприяння комунікаційної агенції Fly_Academy, Офісу з розвитку підприємництва та експорту й Дія.Бізнес відбудеться серія вебінарів «Бренд підприємця — українець». Це безоплатний соціальний практикум для малого та середнього бізнесу, який покликаний показати підприємцю, як можна посилити свою роль лідера для відновлення та розвитку бізнесу в Україні. А також як ефективно використовувати свою особисту соціальну діяльність у комунікації бізнесу. 

Програма складається з трьох модулів, які доповнюють один одного за змістом. На першому модулі буде обговорюватися роль особистості в бізнесі під час війни, оскільки саме ситуація в нашій країні має найбільший вплив на справу підприємця. На другому модулі вже вивчається наступний крок для розвитку та виживання бізнесу в надскладних умовах — це позиціювання та стратегія. Як нові виклики перетворити на нові можливості для свого бізнесу та скористатися ними. У підсумковій частині серії вебінарів учасники зможуть побудувати фундамент бренду особистості та визначитися зі своєю потенційною аудиторією.

13 травня 2022 року, 12:00. Модуль 1 

— учасники ознайомляться з поняттям відповідального лідера; 

— з'ясують, як формується довіра до бізнесу через особистість; 

— отримають інформацію, як вибудувати довіру через спілкування з аудиторією; 

— отримають практичні поради, як допомагати й формувати позитивний вплив на бізнес від власної соціальної діяльності. 

16 травня 2022 року, 12:00. Модуль 2

— учасники отримають інструменти для формування нової стратегії особистого бренду; 

— сформують унікальну особисту пропозицію, з якою вийдуть у публічний простір та заявлять про себе; 

— сформулюють власне особисте повідомлення для самопрезентації та короткий опис справи відповідно до позиціювання і стратегії; 

— сформулюють власний pitch deck для того, щоб скористатися новими можливостями, які надає світ для підприємців з України. 

18 травня 2022 року, 12:00. Модуль 3 

— учасники детально проаналізують комунікаційну платформу свого бренду — тобто зі всією потенційною аудиторією: від близьких і знайомих до медіа, постачальників та клієнтів;

— визначать свою нову аудиторію для відкриття нових можливостей бізнесу; 

— визначать три публічні ролі для свого бренду особистості, за допомогою яких сформують комунікаційну платформу бізнесу; 

— домовляться про колаборацію між учасниками практикуму.

Наталія Пірак, куратор проєкту: «Сьогодні опора потрібна і тим, хто вимушено покинув Україну, і тим, хто рятує свій бізнес, забезпечуючи робочі місця. Я вірю, що український підприємець — це вже сформований бренд. Такою опорою для нього може бути усвідомлена роль лідера як для підтримки, так і для майбутнього розвитку бізнесу. Це — лідер, якому довіряють у такий складний період війни. Наша команда розробила програму практикуму, якою хочемо допомогти та стати опорою підприємцям». 

Участь у вебінарах безоплатна за умови реєстрації https://forms.gle/DzffovCXrkLVsVxg9 

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства та Комітету цифрової трансформації

Міністерство та Комітет цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт