3 млн листівок про Дію та Дія.Цифрова освіта розлетілись по всій Україні

  Перегляди 393

Мінцифра провела інформаційну кампанію з цифрової освіти серед людей поважного віку в регіонах. Для комунікації вибрали традиційний і більш звичний для цієї аудиторії формат друкованих інформаційних матеріалів. У листівках закликаємо безоплатно навчатися цифрової грамотності на платформі Дія.Цифрова освіта та зручно користуватися державними послугами онлайн — без черг, без бюрократії, без корупції — у застосунку Дія чи на порталі Дія.  

Міністерство цифрової трансформації за підтримки «Проєкту підтримки Дія», що впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні за фінансової підтримки Швеції, поширили серед українських родин 3 млн листівок про державні послуги та освітні продукти. Інформаційні брошури знайшли своїх адресатів у найвіддаленіших куточках країни завдяки найбільшій мережі поштових відділень Укрпошти. 

Також бібліотеки-хаби цифрової освіти отримали паки з брендованою продукцією для комунікації цифрової освіти серед відвідувачів. Поширення саме друкованої продукції дає можливість донести інформаційні меседжі до різноманітних категорій населення. Як показує показник у понад 1 млн людей, які навчались на порталі Дія.Цифрова освіта, здобувати нову сучасну цифрову професію можна в будь-якому віці — як підліткам, так і людям елегантного віку. Близько 20% всіх користувачів порталу — це громадяни віком 55+ років. 

Заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан: «Мінцифра системно проводить комунікаційні кампанії з популяризації цифрових навичок. Два роки тому ми запустили першу в історії України подібну інформаційну кампанію під гаслом «Будь на часі». Зараз ми продовжуємо працювати в інформаційній площині, щоб охопити якомога більше українців. Дякуємо Укрпошті за підтримку та взаємодію в межах цього проєкту. Ще більше громадян дізнаються про портал Дія.Цифрова освіта, на якому є вже понад 70 освітніх серіалів, зокрема, й для людей поважного віку». 

Керівник із розвитку електронних послуг у Мінцифрі Мстислав Банік: «Цифрова грамотність, володіння цифровими навичками не має ані віку, ані геолокації. COVID-сертифікати, електронні послуги, будь-які інші сучасні сервіси мають бути доступні всім без виключення. Під час туру Україною точками команди підтримки Дії я побачив, що відсоток людей без смартфонів дедалі меншає. Тож наша мета — підказати людям, як користуватись смартфонами та бути з цифровими рішеннями на «ти». Бо Viber, Facebook чи YouTube — це ще не вершина цифрової грамотності, а лише перший крок. Допомога з вирішення гарячих питань доступна в точках команди підтримки Дії, ЦНАПах, бібліотеках, але ж є купа питань поза COVID-сертифікатами чи єПідтримкою. Тож ми рухаємось далі, комунікуємо офлайн про цифрове, щоб максимально допомагати робити перші кроки». 

Манал Фоуані, заступниця Постійної представниці ПРООН в Україні, зауважила, що відповідно до підтриманого ПРООН дослідження 24% тих, хто не користувався державними електронними послугами у 2020 році, зазначили, що не мали достатніх навичок, щоб скористатися такими послугами.

«Стратегічне партнерство Міністерства цифрової трансформації України, Уряду Швеції, Укрпошти та ПРООН є ключовим для того, щоб виявити та подолати цей цифровий розрив, а також запропонувати належні рішення задля інформування найвіддаленіших українських громад про те, де люди можуть здобути знання та навички, необхідні для того, щоб скористатися державними електронними послугам», – сказала Фоуані.

«Ця ініціатива також допоможе нам зрозуміти, що ще ми можемо зробити, щоб надати цифрову освіту кожному українцю чи українці, які цього потребують», – додала Фоуані. — Таким чином ми можемо допомогти забезпечити спільне просування всієї країни вперед».

Оксана Бруй, Президентка ВГО Українська бібліотечна асоціація: «Для кожної бібліотеки, яка є Хабом цифрової освіти, необхідно побудувати правильну комунікацію, щоб люди знали, де та як вони можуть навчитися або підвищити свій рівень цифрової грамотності. Тож ця інформаційна кампанія є важливою для налагодження міцних зв'язків між хабами та цільовою аудиторією».

Нагадаємо, Дія — це екосистема декількох проєктів. Кількість користувачів застосунку Дія вже понад 13 млн. Це цифрові документи в твоєму смартфоні. Серед документів: ID-картка та закордонний паспорт, студентський квиток, посвідчення водія, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, страховий поліс транспортного засобу, податковий номер (РНОКПП), свідоцтво про народження та довідка переселенця (ВПО), а також міжнародний, «жовтий» та «зелений» внутрішні COVID-сертифікати. Ми запровадили перші у світі цифрові паспорти в застосунку Дія, які є повними аналогами паперових та пластикових документів.

На порталі Дія вже можна отримати онлайн понад 70 державних послуг. Ми запустили найшвидшу в світі реєстрацію бізнесу на порталі Дія. 2 секунди для запуску власної справи. Кількість користувачів порталу Дія — понад 12 млн.

Дія.Цифрова освіта — національний проєкт із розвитку цифрової грамотності. Мета проєкту — навчити цифрової грамотності 6 млн українців за 3 роки. На онлайн-платформі розміщено понад 70 безоплатних освітніх серіалів. На порталі вже зареєструвалися на навчання понад 1 млн українців. Також є офлайн-складова Дія.Цифрова освіта — мережа з 6000 партнерських хабів цифрової освіти по всій країні (бібліотеки, ЦНАПи, приватні компанії тощо), де можна отримати доступ до інтернету та цифрових гаджетів.

Партнери:

  • «Проєкт підтримки Дія», що впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні за фінансової підтримки Швеції
  • Укрпошта

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства та Комітету цифрової трансформації

Міністерство та Комітет цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт