«Вибір на користь України». Мінреінтеграції представило соціальну рекламу про абітурієнтів з тимчасово окупованих територій

  Перегляди 218

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України підготувало соціальний відеоролик під назвою «Абітурієнти з тимчасово окупованих територій. Вибір на користь України». Соціальна реклама підкреслює проблеми, з якими стикається молодь у нашому сьогоденні. 

Протягом восьми років окупації у дітей були великі складнощі зі вступом у ЗВО на території України. Серед всіх перешкод була необхідність виїжджати разом з батьками, неодноразово перетинати кордон, щоб отримати документи, пройти дистанційне навчання у старших класах та скласти такі предмети, як «Історія України» та «Українська мова».  Весь цей час була умовно спрощена процедура вступу дітей зі Сходу України та з Криму, але перелік ЗВО був дуже обмежений, а деякі професії там взагалі не були представлені, приміром, такі важливі, як медичні. Українська влада за останні роки суттєво розширила список ЗВО, куди діти з тимчасово окупованих територій можуть вступати без ЗНО. Також почали виділяти бюджетні місця та спростили процедуру вступу. Тепер діти можуть отримати на території України документи (паспорт та ідентифікаційний номер) та подаватись до ЗВО. 

Оскільки спростили процедуру вступу лише в останні роки, багато дітей про це просто не знає, тому що в школах на тимчасово окупованих територіях ведеться своя пропаганда зовсім інших цінностей і дітям дають рекомендації вступати саме до ЗВО на території РФ. 

Соціальний ролик «Абітурієнти з тимчасово окупованих територій. Вибір на користь України» має на меті надихнути та підтримати школярів, які хочуть навчатись в Україні та вивчати рідну мову, адже зараз у них для цього набагато більше можливостей. 

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт