Розбудовуємо е-демократії в регіонах: усі громади Полтавщини запровадили сервіс електронного звернення

  Перегляди 342

Відтепер сервіс електронних звернень доступний у всіх 60 громадах Полтавської області. Тож мешканці регіону можуть направляти свої зауваження та пропозиції до органів місцевого самоврядування онлайн. Це спростить та пришвидшить процес обробки звернень, а також підвищить рівень захисту інформації. Завдяки цьому місцева влада зможе значно швидше відповідати на запити громадян. 

«Електронні звернення — це один з інструментів е-демократії. Вони допоможуть  побудувати ефективну комунікацію громадян із владою та залучити людей до державотворення. Уже 100% громад на Полтавщині запровадили сервіс е-звернень. Тож громадянам більше не потрібно витрачати час на походи до держустанов. Тепер вони можуть направити звернення онлайн у кілька кліків, навіть не виходячи з дому. Крім того, 95% громад уже запровадили електронні петиції та 90% — електронні консультації. Наша мета — 100% всіх інструментів е-демократії в усіх 60 громадах», — зазначив заступник начальника Полтавської ОВА Ігор Панченко.

Сайти територіальних громад Полтавщини поки що не адаптовані під єдиний формат, тому процес подання електронного звернення в різних населених пунктах може відрізнятися. 

Для того щоб подати е-звернення до органу самоврядування у вашому регіоні, необхідно:

  • перейти на сайт територіальної громади;
  • вибрати Електронні звернення. Якщо такого модуля на сайті немає, необхідно натиснути Контакти — Форма для зворотного зв’язку.
  • зазначити у зверненні ваше прізвище, ім’я та по батькові;
  • написати питання, зауваження, пропозиції, прохання або ж описати скаргу чи висловити вимоги;
  • зазначити електронну адресу. Туди надійде відповідь на ваше звернення. 

Проєкт реалізують завдяки співпраці громад та Полтавської ОВА з платформою E-dem за підтримки Програми EGAP.

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт