Маркетплейс цифрових продуктів та рішень Мінцифри: переваги для бізнесу
У рамках зустрічі бізнес-клубу Young Business Club, Мінцифра презентувала Маркетплейс цифрових продуктів та рішень. Це онлайн-платформа для співпраці регіональних команд цифрової трансформації, громад, бізнесу, громадських організацій та розробників рішень, що сприяють розвитку цифровізації країни. Портал постійно доповнюється пропозиціями програмного забезпечення, IT-продуктів та інструментів цифровізації від компаній-розробників.
«Головна ціль “Young Business Club” — це позитивні зрушення у бізнес-середовищі України. Презентуючи Маркетплейс цифрових продуктів та рішень серед учасників Клубу, ми пришвидшуємо темпи цифрової трансформації в Україні», — CEO Young Business Club Юрій Пословський.
Переваги розміщення цифрових продуктів та рішень на маркетплейсі Мінцифри:
-
Доступ до цільової аудиторії
-
Можливість розповісти про свої продукти громадам
-
Формування пулу нових клієнтів
-
Підвищення впізнаваності бренду по всій Україні
-
Можливість вказати послуги за галузями та використати відповідні теги
-
Зручна система фільтрів
«Мінцифра запустила Маркетплейс цифрових продуктів та рішень, який покликаний об’єднати бізнес, розробників IT-продуктів з одного боку та лідерів громад та CDTO з іншого. Тому запрошуємо компанії-розробників реєструвати свої цифрові продукти, оскільки це дозволить отримати доступ до цільової аудиторії», — проєктна менеджерка Мінцифри Соломія Паславська.
На порталі рішення та продукти розбиваються на 12 різних категорій із можливістю додавати фільтри та теги, які спрощують пошук продуктів для користувачів.
Галузі, які є на Маркетплейсі Мінцифри:
-
Екологія
-
Електронна демократія та комунікація
-
Електронне урядування
-
Комунальне господарство
-
Культурна спадщина
-
Медицина
-
Освіта
-
Послуги населенню
-
Сервісні установи
-
Транспорт
-
Туризм та дозвілля
-
Фінанси
Маркетплейс втілений за підтримки Програми EGAP, що фінансується Швейцарією і реалізується Фондом Східна Європа.
Відправ у Telegram