Контактний центр на Херсонщині отримав сучасне програмне забезпечення для кращого обслуговування громадян

  Перегляди 161

На Херсонщині контактний центр перейшов на нове програмне забезпечення.

Це дасть змогу підвищити швидкість та якість опрацювання звернень громадян. Жителі регіону можуть звернутися по допомогу будь-яким зручним способом: через «гарячу» телефонну лінію, чатботи, застосунок. 

Щомісяця до центру через гарячу лінію звертається понад 2 000  людей. Оператори надають допомогу в розв’язанні різних питань, зокрема:

  • евакуація з небезпечних громад
  • першочерговий ремонт пошкоджених осель
  • отримання гуманітарної допомоги
  • юридичні консультації
  • психологічна підтримка 

Крім того, у межах проєкту «Встановлення електронного контактного центру в Херсонській області» для адміністраторів центру провели навчання. Також інтегрували чатботи у Viber та Telegram, оновили вебпортал і налаштували мобільний застосунок «Контакт-центр Херсонської ОДА» для платформ iOS і Android.

Завантажити застосунок можна за посиланням на Google Play Market та AppStore

Проєкт «Встановлення електронного контактного центру в Херсонській області» виконано за підтримки проєкту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Зміцнення громадської довіри» (UCBI) у партнерстві з Херсонською обласною військовою адміністрацією.

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт