Зменшуємо кількість відмов: у ЄДЕССБ оновили подання звернень до ЦНАПів

  Перегляди 381

У Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ) оновили функціонал автоматизованого робочого місця ЦНАПів.

Тепер, реєструючи повідомлення про початок будівельних робіт та декларації про готовність об’єктів до експлуатації, працівники ЦНАПів можуть вносити звернення замовників будівництва, навіть якщо виявили проблеми. 

А саме:

  • якщо замовник не вказав РНОКПП, відомості про адресу об’єкта будівництва та реквізити;
  • якщо за результатами перевірки в ЄДЕССБ виявили помилки. Наприклад, неприпустимий клас наслідків чи вид робіт, відсутнє затвердження проєктної документації.

Раніше в таких випадках документ відправляли органу державного архітектурно-будівельного контролю. Тепер працівник ЦНАПу зможе самостійно сформувати протокол з інформацією про причини виникнення помилок та допомогти замовнику їх усунути. Це дасть змогу значно зменшити кількість відмов. А ще фіксувати звернення замовників по послуги.  

Загалом через е-систему вже подали майже 233 тисячі звернень до ЦНАПів.

Оновлення подання звернень до ЦНАПів проведено у співпраці Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури й Міністерства цифрової трансформації за підтримки USAID / UK aid проєкту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS».

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт