Якість держсервісу зросла: за січень 94% українців високо оцінили сервіс у ЦНАП, а 82% — готові рекомендувати його близьким
Першу всеукраїнську оцінку якості надання адмінпослуг у ЦНАП запустили в листопаді минулого року для того, щоб об'єктивно оцінити якість сервісу та покращити умови надання адмінпослуг
Порівнюючи з результатами за листопад-грудень, рівень задоволеності українців обслуговуванням у ЦНАП виріс з 93% до 94%, а кількість відвідувачів, готових рекомендувати ЦНАП близьким, зросла з 79% до 82%. Усього за січень 2022 року надійшло понад 5 тис. відгуків.
Раніше Мінцифра здійснювала опитування в експериментальному форматі — шляхом телефонних дзвінків, SMS- і Viber-опитувань, а також QR-опитувань та перевірки таємними відвідувачами. Наразі українці можуть оцінити якість надання послуг у ЦНАП: офлайн — скануючи QR-постери в приміщеннях Центрів, та онлайн — у розділі «Мапа Центрів» на платформі Дія.Центрів. У майбутньому плануємо повторити всі способи оцінювання якості надання адмінпослуг знову. Загалом українці вже залишили понад 43 тис. відгуків.
Результати першої всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг можна на платформі Дія.Центрів у форматі презентації українською та англійською мовами та дашборду.
Відправ у Telegram