Як законопроєкт про адмінпроцедуру сприятиме режиму paperless в Україні?
Законопроєкт про адмінпроцедуру — перший в історії України, який регулюватиме відносини людини та держави на основі європейських стандартів, де діють уніфіковані правила адміністративної процедури. Парламент розгляне його у другому читанні вже 1 липня цього року.
Також законопроєкт № 3475 "Про адміністративну процедуру" допоможе наблизити Україну до режиму “без паперів”. Подання документів у паперовому форматі стане правом людини, а не обов’язком. Держоргани в Україні не зможуть вимагати паперові документи, довідки та посвідчення, якщо інформація є в державних реєстрах. Інформацію, яка потрібна державі про вас, можна буде згенерувати на порталі чи в застосунку Дія.
Держоргани зможуть самостійно отримувати відомості з реєстрів та інформацію від інших органів, необхідну для надання послуг.
“Мінцифра працює над тим, щоб Україна стала державою зі зручними сервісами. Однак, на відміну від країн ЄС, у нас і досі відсутня єдина та проста процедура надання всіх державних послуг. Також немає дієвого механізму, який би допомагав позасудово і швидко оскаржити неправомірні дії чиновників. Колапс у цьому питанні кардинально виправить ухвалення законопроєкту. Українці зможуть отримати більшість послуг у момент звернення — просто та сучасно”, — підкреслила заступниця Міністра Людмила Рабчинська.
Як законопроєкт допоможе наблизити Україну до paperless:
-
Внутрішні погодження і проміжні документи оформлюються держорганами, без клопоту для заявника. Більше не доведеться робити додаткові ксерокопії документів, адже вони і так будуть у держреєстрах і чиновники матимуть до них доступ.
-
З’явиться можливість створювати більше комплексних послуг за життєвими подіями. Це дозволить уникнути зайвих візитів до держорганів, довгих черг за довідками чи документами. Декілька послуг за однією заявою — швидко і зручно.
-
Незадовільний результат держпослуг оскаржується легко та швидко. Подати скаргу можна буде не тільки письмово, а й онлайн або усно за телефоном. Одразу після її отримання працівник адміністративного органу зафіксує скаргу в матеріалах справи.
Відправ у Telegram