Як стати таргетологом чи мобільним фотографом: дивіться освітні серіали про актуальні професії від Мінцифри та Bazilik

  Перегляди 702

За даними Statista, до 2027 року у світі буде близько 6 мільярдів інтернет-користувачів. А це означає, що найближчими роками попит на кваліфікованих digital-маркетологів лише зросте. Ця індустрія дуже динамічна, тому вимагає постійного навчання й поглиблення знань. Мінцифра разом з практичною школою комунікацій Bazilik презентують чотири освітні серіали для тих, хто хоче розвиватися в одній з індустрій: мобільна фотографія, SMM, Google Ads і таргетинг.

«У європейських країнах попит на digital-спеціалістів підвищився на 56% за минулий рік. Наше завдання — допомогти всім охочим зробити перший крок до роботи в цифровій індустрії. Разом зі школою Bazilik ми створили освітні продукти, завдяки яким кожен може розвивати актуальні навички та підсилити резюме, додавши сертифікат платформи Дія.Освіта», — зазначає Валерія Іонан, заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції.

Освітні серіали про ці професії — одні з найпопулярніших на платформі Дія.Освіта. У кожному з них спікери розповідають про правильне використання сучасних digital-інструментів — від налаштування реклами у Facebook до створення фото для експертних постів на смартфон.

  1. Освітній серіал «Мобільний фотограф». Про те, як заробляти, знімаючи тільки на телефон. Про різницю між студійними, стоковими та портретними фото.  А ще — про правила зйомки на смартфон та як фотографувати так, щоб моделі собі подобалися. Запрошений експерт — Антон Ткаченко, викладач курсу «Мобільна фотографія» в Bazilik, блогер, контент-мейкер. 

Переглянути: https://osvita.diia.gov.ua/courses/mobile-photographer

«Навички мобільної фотографії є важливими, якщо ви плануєте розвиватися не лише як блогер або контент-кріейтор, а і як професійний фотограф. Базові принципи побудови композиції для фото такі ж, як і для відео, тому, опанувавши їх та роботу зі світлом, ви зможете створювати також професійні відео. Це як сніговий вал: починаєш з малого, але згодом воно переростає в професію. Однак розвиток можливий лише після здобуття базових знань та практики», — розповів Антон Ткаченко, викладач освітнього серіалу «Мобільна фотографія».

  1. Освітній серіал «SMM-спеціаліст». Про те, як від якісної стратегії в соцмережах залежить успіх усього бізнесу. Чому важливо говорити однією мовою із цільовою аудиторією? Чим особлива робота з лідерами думок? Пояснює Олексій Міллер, операційний директор креативної агенції Banda за напрямом соціальних мереж та брендингового контенту.

Переглянути: https://osvita.diia.gov.ua/courses/smm-specialist

«Нині із соціальними мережами працюють усі компанії, бренди та агенції. Соцмережі дозволяють швидко реагувати на події, експериментувати з контентом, а головне — бути корисними для бізнесу. Вміння використовувати соціальні мережі як інструмент комунікації — необхідна навичка у 2023 році», — поділився Олексій Міллер, викладач освітнього серіалу «SMM-спеціаліст».

  1. Освітній серіал «Менеджер у Google Ads». Про те, як бути другом з Google і використовувати всі можливості його рекламних інструментів. Від того, як створити акаунт у Google Ads, до ретельного добору слів для кожного рекламного оголошення. Розповідає експерт Дмитро Кудінов, CEO inseed.marketing. Має 12 років досвіду в діджитал-маркетингу.

Переглянути: https://osvita.diia.gov.ua/courses/google-ads-manager

«Рекламна платформа Google стала незамінним інструментом для бізнесів. Завдяки широким технологічним можливостям та великим даним вона дозволяє комплексно підходити до маркетингу компаній. Через єдиний інтерфейс можна виконувати завдання на всіх етапах шляху клієнта до прийняття рішення про покупку. Завдяки цьому з’являється можливість системно працювати над покращенням результатів. А спеціалісти в цій сфері є затребуваними в кожному бізнесі», — зазначає Дмитро Кудінов, викладач освітнього серіалу «Менеджер у Google Ads».

  1. Освітній серіал «Таргетолог». Про те, як налаштовувати з нуля рекламу через Facebook Ads Manager. Чому важливо розуміти структуру рекламного кабінету та яка мета кожної з рекламних цілей Facebook Ads? Діляться експертки Олександра Мелешко, спеціалістка з digital-маркетингу з міжнародним досвідом, тимлідерка в рекламній агенції Target Tigra, лекторка в практичній школі комунікацій Bazilik, та Олександра Олійник, експертка з digital-маркетингу з міжнародним досвідом, тимлідерка в агенції Target Tigra.

Переглянути: https://osvita.diia.gov.ua/courses/targetologist

«У цифровому середовищі конкуренція серед бізнесів зростає щодня. Таргетована реклама є необхідним інструментом для бізнесів у 2023 році, оскільки вона дозволяє виділятися серед конкурентів, залучати клієнтів та ефективно використовувати рекламний бюджет. Реклама в соціальних мережах надає можливість персоналізувати комунікацію та аналізувати результати, що сприяє успіху бізнесу в цифровій епосі», — розповідають Олександра Мелешко та Олександра Олійник, викладачки освітнього серіалу «Таргетолог».

Після перегляду освітніх серіалів можна пройти симулятори професій і відповісти на практичні запитання експертів.

  1. Симулятор «Мобільний фотограф»: https://osvita.diia.gov.ua/simulators/mobile-photographer-simulator

  2. Симулятор «SMM-спеціаліст»: https://osvita.diia.gov.ua/simulators/smm-specialist-simulator

  3. Симулятор «Менеджер у Google Ads»: https://osvita.diia.gov.ua/simulators/manager-ga-simulator

  4. Симулятор «Таргетолог»: https://osvita.diia.gov.ua/simulators/targetologist-simulator

Освітні серіали та симулятори створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння практичної школи комунікацій Bazilik.

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт