Як проходитиме діджиталізація на місцях?

Прес-служба
19 листопада 2019, 15:30
alt 2696
alt 6

Віцепрем’єр-міністр — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров та його заступники зустрілися із регіональними журналістами та розповіли про плани діяльності міністерства на найближчий час.

«Наша мета — перетворити державу на простий сервіс, де людина не буде почуватися нещасною під час спілкування з державою», — почав розмову віцепрем’єр-міністр на зустрічі з журналістами.

Що вдалося зробити та які плани?

Михайло Федоров розповів, що за 2,5 місяці вдалося створити міністерство, яке формує цифрову політику в Україні, відповідний комітет у Верховній Раді, який підтримує її на законодавчому рівні, і найближчим часом у кожного міністра та голови облдержадміністрації з’явиться заступник, який відповідатиме за цифрову трансформацію. Це має прискорити діджиталізацію країни, цілі якої є амбітними: мінімум 50% усіх публічних послуг – онлайн, не менше 90% з яких — якісні.

Покриття України на 90-100% якісним швидкісним інтернетом. Наступна ціль — цифрові навички та підприємництво: міністерство планує навчити близько 6 млн людей цифрових навичок. На початку наступного року міністерство запустить онлайн платформу, де безкоштовно здобути такі навички зможе кожен.

Також міністерство підтримуватиме ІТ-сектор, ми хочемо, щоб звідси Україна отримувала до 10% ВВП країни. Окрім того, наразі українські розробники працюють над платформою «ДіЯ», за допомогою якої державні послуги надаватимуться онлайн.

Як проходитиме діджиталізація на місцях?

Міністр Михайло Федоров пояснив, що міністерство не буде створювати додаткові представництва чи підприємства в ОТГ, а знайде ІТ-лідерів, які займатимуться цим питанням на місцях.

«Ми хочемо, щоби послуги надавалися на базі ЦНАПів, які ми плануємо реорганізувати в центри «Дія». Наша ідеальна мета, щоб цей центр «Дії» став офісом нашого додатку та сайту. Щоб коли людина приходила в цей центр в селищі чи в місті, там не бігали люди і носили папери, а просто відкривався портал і адміністратор надавала цю послугу людині, яка прийшла. Ми віримо, що більшість населення буде використовувати онлайн-послуги, тому що це зручно і дешевше за ті послуги, які надають зараз».

Відправ у Telegram

Відправити

Щотижня надсилаємо дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

check
Перевірте пошту та підтвердьте свій email, щоб отримувати листи від Мінцифри
check
Дякуємо. Ви підписані на новини мінцифри.