Як Мінцифра бачить розвиток адмінпослуг?
Заступниця міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська презентувала бачення Мінцифри щодо розвитку послуг, які надає держава.
«Наша головна ціль — змінити ставлення українців до держави і якості її сервісів. Ми маємо переконати суспільство в тому, що держава може бути зручною, непомітною і людяною. Тому до кінця 2020 року ми плануємо повністю змінити взаємодію людей з державою», — сказала Людмила Рабчинська під час конференції «Наближаючи послуги», яка зібрала в Українському домі понад 400 лідерів громад, керівників ЦНАП та експертів у сфері надання адміністративних послуг.
Створення та модернізація в Україні належних ЦНАП є одним з двох ключових напрямків Програми «U-LEAD з Європою», яку фінансує Європейський Союз та його країни-члени: Німеччина, Естонія, Данія, Польща та Швеція.
Зокрема, Мінцифра працює над:
- Оцифровуванням послуг
- Спрощенням процесу отримання адмінпослуг
- Впровадженням принципу «Єдиного вікна»
- Реєстром адмінпослуг
- Розвитком мережі ЦНАП
- Впровадженням програми «Центр Дії»
- Навчанням єдиних підходів та кращих практик
- Створенням системи онлайн-моніторингу у ЦНАП
Такий підхід дозволить 9,5 млн українцям, переважно тим, які мешкають в об’єднаних громадах та малих містах, отримувати послуги від держави у сучасних ЦНАП.
Дякуємо за підтримку покращення якості надання адмінпослуг для населення Шведському агентству міжнародного співробітництва та розвитку Sida, яке координує цю роботу в рамках Програми "U-LEAD з Європою".
Відправ у Telegram