Як Мінцифра бачить розвиток адмінпослуг?

Прес-офіс
18 лютого 2020, 16:12
  Перегляди 1510

Заступниця міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська презентувала бачення Мінцифри щодо розвитку послуг, які надає держава. 

«Наша головна ціль — змінити ставлення українців до держави і якості її сервісів. Ми маємо переконати суспільство в тому, що держава може бути зручною, непомітною і людяною. Тому до кінця 2020 року ми плануємо повністю змінити взаємодію людей з державою», — сказала Людмила Рабчинська під час конференції «Наближаючи послуги», яка зібрала в Українському домі понад 400 лідерів громад, керівників ЦНАП та експертів у сфері надання адміністративних послуг.

Створення та модернізація в Україні належних ЦНАП є одним з двох ключових напрямків Програми «U-LEAD з Європою», яку фінансує Європейський Союз та його країни-члени: Німеччина, Естонія, Данія, Польща та Швеція. 

Зокрема, Мінцифра працює над:

  • Оцифровуванням послуг
  • Спрощенням процесу отримання адмінпослуг
  • Впровадженням принципу «Єдиного вікна»
  • Реєстром адмінпослуг
  • Розвитком мережі ЦНАП
  • Впровадженням програми «Центр Дії»
  • Навчанням єдиних підходів та кращих практик
  • Створенням системи онлайн-моніторингу у ЦНАП

Такий підхід дозволить 9,5 млн українцям, переважно тим, які мешкають в об’єднаних громадах та малих містах, отримувати послуги від держави у сучасних ЦНАП. 

Дякуємо за підтримку покращення якості надання адмінпослуг для населення Шведському агентству міжнародного співробітництва та розвитку Sida, яке координує цю роботу в рамках Програми "U-LEAD з Європою".

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт