Vodafone починає обслуговування в магазинах із застосунком Дія

  Перегляди 576

У магазинах оператора та партнерів з'явилася можливість використовувати Дію під час обслуговування абонентів

З 21 грудня Vodafone Україна, спільно з Міністерством цифрової трансформації, запускає програму тестування обслуговування абонентів із застосунком Дія. На цьому етапі абоненти оператора, у яких є застосунок Дія, можуть використовувати його для ідентифікації. Для цього потрібно просто відкрити Дію і показати свої цифрові документи співробітнику магазину.

За допомогою Дії абоненти Vodafone Україна можуть отримати потрібні сервіси, змінити тариф, керувати додатковими послугами, отримувати фінансову інформацію про свій номер.

Крім цього, в Запорізькій області оператор почав тестування Дії для контрактного підключення. Абоненти зможуть поділитись цифровою копією своєї ID-картки, а всі дані документу будуть внесені в систему автоматично. Таким чином, час на оформлення контрактного підключення зменшиться майже вдвічі.

Після успішного закінчення тестового періоду Дія буде працювати постійно і перелік послуг, що надаються в магазинах, розшириться. Надалі за допомогою Дії абоненти зможуть зареєструвати свій номер на паспортні дані, перейти з передплаченої на контрактну форму обслуговування, тощо.

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства та Комітету цифрової трансформації

Міністерство та Комітет цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт