Уряд ухвалив постанову, що створює можливості для модернізації державного сервісу в Україні
Прес-офіс Міністерства
05 серпня 2021, 13:13
3583
Уряд ухвалив постанову, що дозволить модернізувати мережу центрів надання адміністративних послуг (далі — ЦНАП або Центр), покращити доступ до адмінпослуг та розширити кількість сервісів у Центрах. Постанова передбачає зміни до Примірного положення про ЦНАП та Примірного регламенту ЦНАП. Крім цього, постанова сприятиме появі нових Дія Центрів.
Дія Центри — one-stop shop із комплексом усіх необхідних послуг для громадян. Комфортні та інклюзивні приміщення, клієнтоорієнтовані адміністратори, що пройшли навчання, цифрові інструменти, що пришвидшують сервіс, — все це про сучасний державний сервіс.
Як постанова змінить сферу адміністративних послуг:
- Відвідувачі зможуть впливати на якість послуг у Центрах, а ЦНАПи — системно покращувати обслуговування. Щоб підвищити якість послуг, ЦНАПи проводитимуть моніторинг якості та публікуватимуть результати. Крім цього, в кожному ЦНАПі можна буде знайти QR-код із формою-опитувальником для відгуків.
- Зникнуть черги. Штат працівників, кількість місць для очікування та площа простору в Центрах формуватимуться, зважаючи на кількість жителів територіальної громади. Крім цього, це дозволить оптимізувати навантаження на адміністраторів.
- ЦНАП стане місцем для зустрічей громади. У Центрах з’явиться можливість проводити соціальні, культурні, просвітницькі та інші заходи для територіальної громади. Крім цього, ЦНАПи зможуть запровадити додаткові сервіси — безоплатну правову допомогу, приймання головою територіальної громади та консультації підприємців у межах проєкту Дія. Бізнес.
- Приміщення Центрів стануть більш сучасними та комфортними. ЦНАПи зможуть використовувати позначки «Дія Центр», навігаційні вказівники, піктограми, постери про нові цифрові можливості, а також затверджені рекомендації щодо дизайну приміщення.
- Українці зможуть скористатися адмінпослугами навіть вдома. Постановою врегульовані особливості надання сервісів «Мобільний адміністратор» та «Мобільний центр». Завдяки цьому адміністратори надаватимуть послуги людям без прив’язки до офісу.
Відправ у Telegram