Українці, які втратили роботу зможуть оформити допомогу із безробіття онлайн на порталі Дія

Прес-офіс
24 квітня 2020, 17:11
alt 340

Відсьогодні українці можуть отримати статус безробітного та оформити виплати допомоги із безробіття онлайн на онлайн-порталі державних послуг Дія. 

Оформлення допомоги із безробіття онлайн стало можливим завдяки постанові «Про реалізацію експериментального проєкту щодо реалізації прав громадян на соціальний захист від безробіття», яку Кабінет Міністрів ухвалив сьогодні, 24 квітня. 

“Це послуга нового формату, яка допоможе кожному, хто постраждав під час карантину, отримати допомогу, яку він потребує вже зараз. Відтепер українцям не потрібно відстоювати черги, що наздвичайно важливо в умовах карантину. Ми турбуємося про наших громадян та впроваджуємо електронні послуги, які потрібні суспільству, вже сьогодні”, – зауважує Віце-прем’єр міністр – Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров. 

Щоб скористатись послугою, необхідно авторизуватись у кабінеті користувача на порталі Дія за допомогою кваліфікованого електронного підпису, електронної системи ідентифікації BankID чи MobileID.

Електронна послуга має два режими роботи: в умовах карантину та по його завершенню. 

Під час карантину статус безробітного та призначення відповідної допомоги із безробіття можна отримати протягом одного дня за поданням лише однієї заяви онлайн. Користувачу потрібно буде лише заповнити анкету. Вона допоможе визначити перелік документів, які необхідно буде додати до автоматично сформованої заяви. Це може бути паспорт, документи про освіту, трудова книжка тощо.

За результатами розгляду документів заявник може отримати підтвердження надання статусу безробітного та виплати допомоги із безробіття, йому можуть повернути заяву на доопрацювання або аргументовано відмовити у наданні статусу чи виплати. 

Процес подання, розгляду та надання рішення є повністю прозорим і виключає прямий контакт із чиновником. Сповіщення про результат надійде на електронну пошту користувача, смс-повідомленням на телефон, а також відобразиться в особистому кабінеті на порталі Дія.

Після карантину буде змінено час розгляду заяви для отримання послуг із реєстрації безробітного та виплат допомоги із безробіття, а також з’явиться функціонал для прямої комунікації менеджера ДСЗ та користувача щодо пошуку роботи. 

Раніше подати документи до центру зайнятості можна було за умови особистого відвідування установи, де заявник заповнював усі необхідні анкети та пред’являв оригінали документів, а також за спрощеною процедурою подання документів на електронну пошту центру зайнятості. Цього вимагає закон, адже лише таким чином можна було верифікувати особу. 

Ідентифікація особи, яка подає електронну заяву, здійснюватиметься онлайн, шляхом використання кваліфікованого електронного підпису або способу електронної ідентифікації BankID у кабінеті користувача порталу Дія. 

Проєкт реалізований у партнерстві Міністерства цифрової трансформації, Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства спільно з Державною службою зайнятості (ДСЗ) та за підтримки проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS».

 

Нагадаємо, 2 квітня відбувся запуск порталу державних послуг Дія. На порталі вже можна отримати 27 публічних послуг онлайн, зокрема – стати підприємцем, змінити вид діяльності чи припинити її, оформити довідку про несудимість, допомогу при народженні дитини, подати позов до суду, зареєструвати авто або отримати послуги, пов’язані із документами водія, оформити низку ліцензій, дозволів чи отримати витяги з реєстрів.

 

Відправ у Telegram

Відправити

Щотижня надсилаємо дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

Не ввели email

check
Перевірте пошту та підтвердьте свій email, щоб отримувати листи від Мінцифри
check
Дякуємо. Ви підписані на новини мінцифри.