Українці стали більш задоволеними онлайн-послугами: КМІС презентував дослідження
Рівень задоволеності цифровими послугами зріс на 5% і досяг 84% у 2024 році порівняно з 78,5% у 2023-му. Найпопулярнішими електронними послугами залишаються сервіси Дії, реєстрація транспортних засобів та отримання інформації з державних реєстрів.
Позитивні зміни в оцінці українцями електронних державних послуг зафіксувало дослідження Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).
Більшість українців підтримує тренд на цифровізацію. Кожен другий опитаний віддає перевагу онлайн-сервісам. При цьому 31% респондентів поєднує електронні та традиційні способи отримання послуг, а 11% повністю віддають перевагу офлайн-формату.
Також дослідження виявило несподівану тенденцію щодо користування цифровими послугами. Якщо у 2023 році ними активно користувалися 64% респондентів, то цьогоріч цей показник рівний 55%. Дослідники припускають, що причина полягає в автоматизації процесів та зменшенні потреб в одноразових послугах — ще більше процесів відбуваються без «ручного» регулювання.
Також КМІС визначили, що 67% респондентів зазначили відсутність потреби в цифрових сервісах, 44% вказали на нестачу необхідних навичок, а 26% висловили недовіру до онлайн-формату.
У результаті, попри деяке зниження рівня активності, загальна задоволеність українців електронними державними послугами залишається на високому рівні.
Аналітику презентували експерти Валерія Коваль, заступниця керівника з розвитку електронних послуг Мінцифри, Антон Грушецький, виконавчий директор КМІС, та Олена Урсу, керівниця групи проєктів Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні з демократичного врядування.
Дослідження провели на замовлення ПРООН в Україні за підтримки Швеції в межах «Проєкту підтримки Дія» та в партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України.
Відправ у Telegram