Українські компанії презентували інноваційні продукти на SIAL PARIS 2024
27 українських компаній-виробників презентували харчову продукцію в межах Національного стенда України на SIAL PARIS у Парижі. Серед них — виробники харчової продукції в категоріях: органічна, кондитерська, овочева й фруктова та інші.
SIAL PARIS — це одна з найвпливовіших міжнародних виставок харчової промисловості у світі. Цьогорічний захід зібрав 7 500 експонентів, які представили харчову продукцію в 10 тематичних секторах. Виставку відвідали понад 8 000 лідерів у галузі продовольства зі 130 країн. У межах події українські компанії провели понад 1 700 B2B-зустрічей з імпортерами й дистриб’юторами з Європи, США, Близького Сходу, Африки та Азії.
Значним досягненням для України стала перемога компанії ТОВ «Прайм Снек» (ТМ snEco) у номінації Dairy Products Award у межах премії SIAL Innovation Awards. Їхній продукт — хрусткі сирні кульки — визнано найкращим інноваційним продуктом у категорії молочних виробів.
Також у межах виставки відбулася подія B2B & BSO event Ufood2chains. Її мета — налагодити співпрацю та залучити нові контракти між виробниками й потенційними клієнтами та партнерами. Українським виробникам вдалося підписати низку меморандумів і контрактів про співпрацю.
Крім того, під час заходу відбулася презентація авторських поєднань українських сирів — переможців Міжнародного конкурсу сирів (Zinka та Lel), а також сирів-експонентів (Дубномолоко, Органік Мілк, Прайм Снек) з автентичними доповненнями та сертифікованими органічними продуктами (Стодола та Дунайський аграрій).
Дізнатись більше про продукцію та виробничі потужності компаній-учасників можна за посиланням
Національний стенд України на SIAL Paris 2024 організований ГС «Ю-Фуд» (Ukrainian Food Association) під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України за сприяння державної установи «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національного проєкту Дія.Бізнес, Міністерства закордонних справ України, Посольства України у Французькій Республіці, платформи Nazovni та за підтримки: Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія); Європейського Союзу та уряду Німеччини в межах програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Відправ у Telegram