У яких випадках українці обирають ЦНАП замість онлайн-сервісів — дослідження

В Україні триває соціологічне дослідження серед відвідувачів та працівників Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП). Його мета — зрозуміти, у яких випадках люди досі обирають офлайн-послуги, навіть коли багато з них доступні онлайн.

До кінця грудня 2024 року експерти проведуть опитування методом face-to-face серед відвідувачів ЦНАПів. Також будуть організовані глибинні інтерв’ю з персоналом та клієнтами, щоб краще зрозуміти, які саме труднощі виникають під час спроб скористатися е-послугами.

Фахівці аналізують досвід отримання 25 найпопулярніших адмінпослуг для того, щоб:

  • з’ясувати, як громадяни сприймають адміністративні послуги загалом;
  • розкрити причини, через які люди віддають перевагу офлайн-формату;
  • дослідити бізнес-процеси, щоб згодом цифровізувати більше послуг;
  • підвищити якість та доступність сервісу в ЦНАПах.

Опитування охоплює ЦНАПи в міських та селищних громадах по всій країні, окрім тимчасово окупованих територій. Роботу проводять за умови стабільної безпекової ситуації.

Стежте за результатами, адже саме вони вплинуть на подальшу цифровізацію країни!

Соціологічне дослідження проводить ТОВ «Соціологічна агенція “ФАМА”» у співпраці з Програмою EGAP, що виконує Фонд Східна Європа коштом Швейцарії, на замовлення Міністерства цифрової трансформації.

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт