Цифрові інструменти, нові послуги, перевірка сервісу: як Мінцифра розвиває ефективні та сучасні ЦНАП у громадах

  Перегляди 2733

Мінцифра розвиває та збільшує кількість ЦНАП, розширює перелік доступних послуг, а головне — впроваджує цифрові рішення, які допомагають якісно надавати сервіс та задовольняти потреби всіх відвідувачів. 

Про це заявила заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська під час Національного форуму «Безпечні та спроможні громади майбутнього». 

«Завдяки цьому торік українці отримали понад 20 млн послуг у єдиному просторі. Це на 4,6 млн більше, ніж 2020 року. Крім цього, виріс і рівень якості наданих послуг. З листопада 2021 року ми розпочали першу всеукраїнську оцінку якості адмінпослуг. За цей час кількість українців, що задоволені сервісом, зросла з 86% до 94%. Адже завдяки зворотному зв’язку адміністратори почали краще розуміти потреби та болі відвідувачів», — зазначила вона.

Окрім цього, Мінцифра розвиває цифрові інструменти, які щоденно економлять час відвідувачів та допомагають працівникам ЦНАП у роботі:

  • Платформа Дія.Центрів — вебсайт, що полегшує взаємодію відвідувачів та працівників ЦНАП. На платформі громадяни можуть знайти найближчий до себе ЦНАП, дізнатися про його роботу та залишили відгук про візит. Для працівників ЦНАП доступні 7 онлайн-курсів у модулі дистанційного навчання, 63 вебінари та бібліотека корисних матеріалів. 92% ЦНАП вже зареєструвалися на платформі, а працівники загалом 100 000 разів переглянули навчання Мінцифри. 

  • Гід з державних послуг — єдиний портал, на якому можна дізнатися, як отримати понад 2200 держпослуг: куди, коли й до кого йти, з якими документами, що робити в разі відмови та як оскаржити результат послуги. Загалом порталом користують понад 2,4 млн українців, а щодня його відвідують 14 тис. нових користувачів.

«Хочу подякувати ОМС за активне відкриття ЦНАП та впровадження нових послуг та сервісів для громадян, а також адміністраторам, які працюють вже два роки в складних умовах пандемії та зараз, під час ескалації конфлікту на сході України. Навіть в такі часи працівники ЦНАП виходять на роботу та роблять все можливе, аби українці отримували якісні та зручні державні послуги», — підкреслила Рабчинська.

 

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт