- Рубрики
- Технології
Наша мета — запустити ШІ в застосунку Дія: інтерв’ю Дмитра Овчаренка для DOU
- Автори
- Прес-офіс Міністерства
- Дата та час публікації:
Понад три тижні українці користуються Дія.AI — першим у світі національним AI-асистентом, який надає державні послуги в масштабах країни. Сьогодні через Дія.AI можна замовити довідку про доходи, із часом доступних послуг ставатиме більше.
«Сьогодні Україна входить до п’ятірки світових лідерів із цифровізації держпослуг. Далі плануємо нові можливості, зокрема проактивні сервіси. Наприклад, відкрили ФОП — асистент підкаже, які гранти доступні. Вступили до університету — він допоможе знайти міжнародні програми підтримки навчання», — розповів Дмитро Овчаренко, технічний директор WINWIN AI Center of Excellence при Мінцифрі, в інтерв’ю DOU.
Як показує статистика, 70% усіх запитів у Дії — це 20 основних державних послуг. Тому почнемо з першої десятки найзатребуваніших. А в перспективі можливе впровадження в Дія.AI сервісів, що працюватимуть лише в чаті, зазначив Дмитро Овчаренко.
«Наша мета — реалізувати Дія.AI у мобільному застосунку. Це найбільший виклик, тому що кількість користувачів на порталі сягає 6 мільйонів на рік, а в мобайлі це понад 22 мільйони користувачів. Ми очікували навантаження на порталі в 150 000 запитів до асистента на місяць. Уже сьогодні видно, що буде 300 000. І якщо хоча б 25% користувачів скористаються AI-помічником, навантаження буде величезним. Найбільший виклик — у масштабуванні архітектури, інтеграції з реєстрами, навантаженні та головне — безпеці», — наголосив Дмитро Овчаренко.
Більше про те, хто працював над розробкою Дія.AI, як українці намагалися «зламати» асистент у день релізу та коли він з’явиться в мобільному застосунку Дія, — у повному інтерв’ю Дмитра Овчаренка для DOU за посиланням.