Розвиток сфери адмінпослуг — кількість точок доступу до адміністративних послуг наближається до 3000

  Перегляди 922

Головне завдання Мінцифри у сфері держпослуг — забезпечити кожного українця можливістю отримати сучасні та якісні адмінпослуги у своїй громаді.

Донедавна переваги в отриманні адміністративних послуг мали жителі міст обласного значення та районних центрів. Сьогодні ж для багатьох послуги стали доступними поруч із домом без необхідності їхати до райцентру. 

На початок 2022 року мережа ЦНАП в Україні зросла до близько 3 тисяч точок. Серед них — 1027 ЦНАП, 1712 віддалених робочих місць, 124 територіальні підрозділи та 28 мобільних ЦНАП. Порівнюючи з 2020 роком, мережа зросла на 1,5 тисячі точок. Тільки 200 Центрів відкрилися за останній квартал.

Лідерами за рівнем доступності державних послуг стали такі області: Івано-Франківська, Дніпропетровська, Волинська та Черкаська. 

Щоб допомогти громадам у розбудові мережі Центрів, держава у 2022 році виділила 231 млн грн субвенції. Як оформити заяву на отримання субвенції, дізнавайтеся на платформі Дія.Центрів

Для розвитку мережі ЦНАП Мінцифра збільшує як кількісні, так і якісні показники мережі. Ми розширюємо перелік адмінпослуг у ЦНАП, збільшуємо мережу Дія.Центрів, впроваджуємо нові цифрові інструменти та підвищуємо стандарти якості.

 

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт