«Публічні консультації онлайн» — новий серіал на Дія.Цифрова освіта

Прес-офіс
17 вересня 2020, 11:20
  Перегляди 1880

Серіал про побудову довірчих відносин між владою та громадянином – публічні консультації в онлайн-форматі.

17 вересня 2020 року Міністерство цифрової трансформації України в партнерстві з громадською організацією Центр «Ейдос!» та в рамках Проєкту USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «Взаємодія!»(SACCI) презентувало новий освітній серіал на онлайн-платформі Дія.Цифрова освіта — «Публічні консультації онлайн». 

Одним найбільш ефективних інструментів для побудови довірчих відносин між владою та громадянином є публічна консультація. Вона має кілька форматів, проте одним з найефективніших, особливо в часи карантинних заходів, є онлайн-формат. Цей серіал для всіх, хто хоче організовувати та брати участь у публічних консультаціях.

Під час презентації освітнього серіалу заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан підкреслила, що освітній серіал «Публічні консультації онлайн» — це зручний інструмент, покликаний роз’яснити представникам влади та соціально активним українцям, як спільно впроваджувати зміни в країні.

«Зовсім скоро, в кінці жовтня, по всій Україні пройдуть місцеві вибори. Люди обиратимуть місцевих лідерів. І щоб після обрання до місцевих органів влади ці лідери мали довіру з боку громадян, їм потрібно бути на зв’язку з ними — чути громадян, дослухати до їхніх побажань і враховувати їхню думку при прийнятті рішень», — наголосила Валерія Іонан.  

Виконавчий директор Центру «Ейдос» Ольга Будник заявила, що небайдужих людей у країні достатньо для того, щоб вони могли долучатися до участі в публічній політиці.

«Сама публічна політика передбачає залучення громадян до процесу прийняття рішень. Якщо говорити простою мовою, це коли влада хоче порадитись із громадою, що робити і в який спосіб», — сказала Ольга Будник.  

Асистент проєктів Центру «Ейдос» Віталій Селик підкреслив, що якщо громада хоче покращити своє місто чи село і запропонувати владі рішення, то громада до цього має підготуватися — наприклад, провести опитування серед громадян чи дослідження про закордонний досвід.

«Багато рішень не потрібно вигадувати з нуля — достатньо подивитися на успішні приклади, які вже реалізуються. Нещодавно ми робили публічну консультацію в Харківській області, де заступник мера запропонував кілька прикладів з Копенгагену, Барселони та інших міст, що не обов'язково робити в місті широкі дороги, а можна їх використати для організації публічних зон. І це створило атмосферу довіру від громадян», — сказав Віталій Селик. 

Виконавча директорка Інституту «Республіка» Олександра Гліжинська зауважила, що часто громадяни є прихильниками традиційних методів комунікацій, але разом із тим ситуація вносить свої корективи — зокрема, ситуація з пандемією дала поштовх до комунікацій в онлайні.

«Ми маємо досвід понад 60 різноманітних публічних консультацій. Більшість із них відбувалися в онлайні», — заявила Олександра Гліжинська.

Керівник проєкту «Публічні консультації з міністерствами» Віталій Гліжинський підкреслив, що реформи міністерств часто є незрозумілими для багатьох громадян, тому потрібно їх краще пояснювати цільовим аудиторіям.

«Ми маємо ряд співпраць з представниками міністерств. Всі публічні консультації були спрямовані на те, щоб почути думку громадян щодо певних реформ і як краще розвивати той чи інший напрямок реформ», — заявив Віталій Гліжинський. 

Освітній серіал «Публічні консультації онлайн» доступний за посиланням https://osvita.diia.gov.ua/courses/e-consultations 

Пряма трансляція презентації освітнього серіалу доступна за посиланням https://youtu.be/5K59B7pRBbU 

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт