Понад 51 млн доларів збору: фандрейзингова платформа UNITED24 звітує за перший місяць роботи
За чотири тижні на рахунки фандрейзингової платформи UNITED24 надійшло понад 51 мільйон доларів — це понад 1,5 млрд гривень.
Завдяки зборам Міністерство оборони закупило понад 35 тисяч шоломів, 30 тисяч бронежилетів і 7 спеціальних автомобілів для українських військових. Міністерство охорони здоров'я придбало 35 транспортних апаратів ШВЛ та доставило їх у центри екстреної медичної допомоги та медицини катастроф у Харківській, Дніпропетровській, Сумській, Миколаївській, Одеській, Черкаській, Чернігівській і Полтавській областях.
«Тисячі поранених в Україні потребують допомоги. Тисячі обʼєктів — відновлення. А тисячі українських військових на передовій — амуніції. Будь-хто може долучитися до допомоги вже зараз. UNITED24 гарантує, що внески будуть спрямовані швидко, використані максимально ефективно та прозоро»,— сказав у своєму зверненні під час презентації платформи у Вашингтоні Президент України Володимир Зеленський.
Перший цільовий збір платформи стартував 29 травня під час телемарафону Save Ukraine — #StopWar. Упродовж марафону глядачі пожертвували понад 6 млн гривень на медичне обладнання. А 3 червня відбулася міжнародна презентація UNITED24, під час якої стартував онлайн-аукціон. Усі кошти підуть на медичну допомогу Україні. Вишиту сорочку Володимира Зеленського, яку він одягав на День вишиванки придбали за 100 тисяч доларів.
«Ми зробили процес пожертвування дуже простим: будь-хто може зробити це в один клік із будь-якої точки світу. У криптовалюті або через PayPal, карткою або банківським переказом. Від одного долара до мільйона. І це абсолютно безпечно. Зараз ми активно працюємо над тим, щоб люди обирали не лише напрям пожертвування, а й конкретну мету, наприклад, відбудувати міст чи школу, забезпечити обладнанням лікарню чи придбати військовим амуніцію», — розповідає Віцепрем'єр-міністр — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Національна збірна України з футболу стала першим партнером платформи та перерахувала понад 4 мільйони гривень із продажу квитків на товариські поєдинки з «Боруссією Менхенгладбах» та італійським «Емполі». Андрій Шевченко став першим амбасадором платформи.
Відправ у Telegram