Мінцифра запускає соціальну рекламу про проєкт Дія. Цифрова освіта
17 лютого 2020 року Міністерство цифрової трансформації опублікувало соціальний відеоролик і серію соціальних постерів про проєкт «Дія. Цифрова освіта».
Соціальний відеоролик демонструє, що володіння цифровими навичками дозволяє жити в країні більш комфортно та щасливо. Також відеоролик інформує про Національну онлайн-платформу Дія. Цифрова освіта – зручний і доступний сервіс, де можна безкоштовно отримати або покращити свої цифрові навички.
Креативна концепція відеоролика полягає в тому, що жінка Світлана йде повз чергу та розповідає про можливості, які відкриває цифрова грамотність. Світлана давно сплачує всі квитанції в інтернеті, вміє правильно гуглити та перевіряти новини, знає про послугу єМалятко та інші, користується онлайн прогнозом погоди, профі в соцмережах – слухає музику, ділиться рецептами, вітає перша зі святами.
Планується, що ролик розповсюджуватимуть на національному та регіональному телебаченні, в мережі кінотеатрів і в інтернеті.
Відеоролик знімали в Національній бібліотеці України імені Ярослава Мудрого. Саме бібліотеки стали першими офлайн-хабами проєкту «Дія. Цифрова освіта». 11 січня 2020 року був підписаний меморандум між Міністерством цифрової трансформації та Українською Бібліотечною Асоціацією, завдяки якому близько 6 000 комп’ютеризованих бібліотек по всій країні долучаються до проєкту. Бібліотеки демонструють значний ентузіазм, надають всім охочим доступ до Національної онлайн-платформи та допомагають опанувати цифрові навички. Також бібліотеки самі придумали хештег #cyfra_library в соцмережах, щоб ділитися досягненнями проєкту.
«53% українців володіють цифровими навичками нижче базового рівня. При цьому більше половини населення не прагне навчатися цифровій грамотності. Ми хочемо це змінити і донести меседж, що цифрові навички потрібні кожному громадянину. Вони дозволяють жити без обмежень, здійснювати мрії, зручно спілкуватися», – прокоментувала запуск соціальної реклами заступник міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан.
Над створенням соціального відеоролику працювало агентство повного циклу Tequila creative house. На виробництво відеоролику не було витрачено жодної копійки державного бюджету. Партнером у створенні соціальної реклами виступив Фонд Східна Європа в межах реалізації швейцарсько-української Програми EGAP.
Крім того, Міністерство цифрової трансформації разом із агенцією Quadrate 28 підготували про боно соціальні постери для проєкту Дія. Цифрова освіта. Оскільки проєкт допомагає старшому поколінню говорити однією мовою з молодими людьми, встигати за сьогоднішнім ритмом життя та просто бути «в темі», було обране комунікаційне повідомлення: Дія. Цифрова освіта – будь на часі.
Враховуючи, що освітні серіали на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності мають зовсім різні цільові групи з різними болями, різним досвідом користування інтернетом і відношенням до діджиталу в цілому, комунікація фокусується на проєкті в цілому, його значенні та цінності в житті людей. Така комунікація повинна мотивувати потенційну аудиторію здійснити перший контакт із онлайн-платформою.
Планується поширити постери мережею бібліотек і ЦНАПів по всій Україні, у столичному метро та соціальних службах, а також на площинах зовнішньої реклами. Проєкт заохочує амбасадорство – кожен може роздрукувати постери та популяризувати їх у власному населеному пункті.
Нагадаємо, 21 січня 2020 року Міністерство цифрової трансформації запустило в тестовому режимі Національний освітній портал із цифрової грамотності «Дія. Цифрова освіта». Наразі платформа працює повноцінно, на порталі доступні три освітні серіали: базові цифрові навички, цифрові навички для вчителів і серіал для батьків «Безпека дітей в інтернеті». Запрошеними гостями освітніх серіалів із цифрової грамотності стали українські зірки: акторка, телеведуча, народна артистка України Ольга Сумська; телеведуча, громадська діячка, перший в Україні Почесний Посол Фонду ООН у галузі народонаселення Марія Єфросініна; українська телеведуча Надія Матвєєва; український режисер Руслан Ханумак. У планах Кабміну – навчити мінімум 6 мільйонів українців цифровій грамотності за 3 роки.
Відправ у Telegram