Мінцифра розповіла, як залучає міленіалів і покоління Z до побудови держави в смартфоні

  Перегляди 730

Міністерство цифрової трансформації України взяло участь у презентації дослідження 2021 Deloitte Global Millennial Survey щодо цінностей, прагнень та поглядів міленіалів у світі та Україні. 

Під час презентації заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан розповіла, як Мінцифра залучає міленіалів (людей, які народилися з 1983 до 1994 року) і покоління Z (людей, які народилися з 1995 до 2003 року) до побудови держави в смартфоні. 

Як представлені в Мінцифрі міленіали і покоління Z?

  • Міністерство цифрової трансформації є молодим міністерством, яке почало свою роботу в другій половині 2019 року. Нам лише 2 роки. 
  • Ми — сучасна, прогресивна установа, яка будує «державу в смартфоні». Наша місія — створити найзручнішу країну в світі, з точки зору взаємодії держави та людини, держави та бізнесу. 
  • У Мінцифрі працюють дуже різні покоління. Зокрема, представники інтернет-покоління. Покоління Z представлено майже в кожному напрямку й у кожного заступника Міністра.
  • Мінцифра почала проводити зустрічі-знайомства зі школярами. Також Мінцифра залучає дедалі більше студентів на стажування, молоді люди обирають Мінцифру як першу роботу відразу після закінчення навчання у виші. Тому охоче подаються на конкурс на відкриті вакансії державної служби. Добір у Міністерство цифрової трансформації можливий тільки через офіційне проходження конкурсів на carrer.gov.ua Всі, хто подаються, мають однакові права, а виграють найкращі. 
  • Завдяки розробленій системі адаптації та наставництва молоді фахівці відчувають максимальну підтримку на старті роботи й дуже швидко починають професійно зростати. 

Конкурентна перевага державного сектору над компаніями приватного сектору, з точки зору роботодавця. 

  • Мінцифра може приваблювати талановитих професіоналів масштабними національними або навіть міжнародними проєктами. Наприклад, мета проєкту Дія.Цифрова освіта — навчити цифрової грамотності 6 млн українців за 3 роки. Мета проєкту Дія.Бізнес — перетворити Україну на країну підприємців. Або те, що Україна стала першою країною світу, яка узаконила цифрові паспорти. У працівників Мінцифри є класна можливість долучитися до таких змін.   

Як вплинула пандемія на роботу з міленіалами та представниками покоління Z у Мінцифрі?

  • Ми слідкуємо за психологічним станом наших колег і підтримуємо кожного. Управління персоналу проводить сінемалогії (психологічні перегляди фільмів), психологічні ігри, квести та інші речі для зміцнення психологічного духу. Такі речі добре впливають на корпоративну культуру.
  • Пандемія посилила бажання та наміри міленіалів змінювати світ на краще. Наприклад, проєкт із ковідних сертифікатів надзвичайно надихає нашу команду всередині Міністерства. Адже технічна розробка Мінцифри та ДП Дія щодо EU Digital COVID Certificate успішно пройшла технічне оцінювання з боку ЄС, і залишився останній крок — політична частина взаємовизнання. 
  • Гнучкість стала найбільш важливою компетенцією для організацій, і Мінцифра тут не виключення. Виклики пандемії підсилили необхідність бути готовим та здатним швидко пристосовуватися до нових умов, а також набувати нових навичок. 

Як адресувати виклики, пов’язані з роботою різних поколінь, на рівні держави?

  • Приклад із проєкту Дія.Цифрова освіта. Наші партнери, ПРООН в Україні, провели хакатон у декількох містах України на тему «Як створити хороший онлайн-курс для українців віку 55+?». Вони разом із цією цільовою аудиторією людей поважного віку шукали відповіді на важливі питання. І ми дізналися, що людям поважного віку важливо почуватися впевнено онлайн. Опановувати цифрові навички їх мотивують можливості, які відкриває інтернет. Зокрема, є виражене бажання бути на часі: спілкуватися з дітьми та онуками за допомогою месенджерів і розуміти сучасне покоління. 

  • Найбільш ефективний спосіб навчання цифрових навичок людей елегантного віку — це коли їм надається стороння офлайн-допомога. Це можуть бути діти або онуки. Тому ми сподіваємося на молоде покоління, яке стане провідником для людей поважного віку до цифрового середовища. Тобто кожен із нас як користувач онлайн-середовища може затягнути в Інтернет своїх близьких, допомогти їм розібратися із сучасними технологіями. 

Результати дослідження 2021 Deloitte Global Millennial Survey: 

  • Очікується, що до 2025 року частка представників покоління Z в робочій силі досягне позначки 27%, а міленіали становитимуть 40% робочої сили протягом 2020-2030 років.
  • 6 з 10 респондентів у світі та 8 з 10 в Україні зазначають, що пандемія дала їм відчуття єдності та спільності перед обличчям викликів. Водночас міленіали та представники покоління Z почали більш уважно ставитися як до власного життя, так і до життя оточення.
  • Більше третини міленіалів та представників покоління Z у світі та понад 40% в Україні очікують на появу більш альтруїстичного, співчутливого, здатного ефективніше боротися зі зміною клімату, зорієнтованого на міжнародну співпрацю, світу. 
  • Майже половина міленіалів та представників покоління Z у світі постійно перебуває в стані тривоги або стресу, з них жінок дещо більше, ніж чоловіків. 
  • У міленіалів у світі й міленіалів та представників покоління Z в Україні спільні переживання, що залишаються незмінними порівняно з минулим роком: благополуччя сім'ї та довгострокова фінансова стабільність. Значно більше респондентів в Україні зазначили ці фактори як причини стресу та тривоги, порівняно з міленіалами у світі. Для представників покоління Z топ-фактором стресу є кар'єрні перспективи.
  • Міленіали та представники покоління Z самі докладають зусиль щодо зменшення негативного впливу на навколишнє середовище та близько 40% респондентів очікує, що після пандемії до них долучиться ще більше людей.

Ознайомитися з повними результатами дослідження можна за посиланням.  

Подивитися трансляцію презентації дослідження: https://youtu.be/bAf85pzpKz0 

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт