Мінцифра разом з Укрзалізницею та Офісом Президента України допомагатиме з розселенням евакуйованим жителям України

  Перегляди 178

Офіс Президента спільно з Укрзалізницею та за підтримки Мінцифри запускають проєкт «Там, де вас чекають». Портал допоможе українцям простіше евакуюватися, знайти житло та отримати гуманітарну допомогу. 

На спеціальному сайті можна переглянути кількість місць, які кожна область може запропонувати для безоплатного розселення. Також там можна знайти телефони контактних центрів та звернутися по допомогу самостійно.

Укрзалізниця разом із місцевими органами влади супроводжуватимуть українців від вокзалів до місця розселення. На п'яти «відправляючих» вокзалах — у Києві, Харкові, Одесі, Запоріжжі та Лозовій — співробітники будуть реєструвати в єдиній системі тих, хто евакуюється, та допоможуть визначитися з поселенням.

У межах проєкту Мінцифра за кошти криптофонду Aid For Ukraine закупила 68 планшетів для співробітників та волонтерів Укрзалізниці. За допомогою техніки співробітники залізниці оперативно шукатимуть тимчасове житло українцям в евакуаційних потягах та на вокзалах.

На чотирьох «приймаючих» вокзалах — у Львові, Ужгороді, Чернівцях та Івано-Франківську — евакуйованих зустрінуть інші співробітники залізниці та волонтери. Вони організовано передадуть їх представникам місцевої влади. Ті своєю чергою доставлять евакуйованих із вокзалу до місця поселення. 

Зареєструватись у системі можна буде не тільки на вокзалі, але й в деяких поїздах. Це можна зробити на таких рейсах (номери поїздів та маршрути можуть змінюватися):

1. №209/210 Харків — Івано-Франківськ    

2. №233/234 Покровськ — Чоп                 

3. №219/220 Запоріжжя — Львів               

4. №238/237 Одеса — Ужгород                

5. №136/135 Одеса — Чернівці                 

6. №13/14 Київ — Солотвино               

7. №43/44 Київ — Івано-Франківськ         

8. №45/46 Лозова — Ужгород

Пасажири можуть залишити заявку на евакуацію з проживанням самостійно через контактний центр Укрзалізниці за номером 0 800 503 111. Оператори проконсультують пасажирів з основних питань та внесуть дані пасажира в реєстраційну форму. Тим, хто з якихось причин не встиг зробити це самостійно, допомагатимуть наші працівники на вокзалах та в поїздах.

Разом працюємо задля перемоги!

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства та Комітету цифрової трансформації

Міністерство та Комітет цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт