Мінцифра допомагає українцям дбати про захист персональних даних
Цифрові технології стрімко розвиваються. Разом зі зручністю це створює і виклики, зокрема, коли йдеться про безпеку особистої інформації. Щоб перебування українців в інтернеті було максимально безпечним, Мінцифра навчає людей цифрових навичок та долучається до формування законодавства європейського зразка.
Тогорічне дослідження Маккензі демонструє, що користувачі з пересторогою ставляться до передання особистої інформації в інтернеті:
- 87% не взаємодіяли б з організацією, якби побоювалися неналежного дотримання нею захисту персональних даних;
- 50% довіряють компаніям, які не вимагають зайвої особистої інформації, швидко реагують на хакерські атаки чи інші інциденти.
Опитування споживачів міжнародної аудиторської компанії PwC показало, що:
- 76% визнають обмін із компаніями особистою інформацією необхідним;
- 67% майже не контролюють використання своїх даних;
- 85% хотіли б мати більший вибір компаній, яким би могли довірити свої дані.
Тому питання належного захисту персональних даних стає дедалі актуальнішим у світі — як для представників бізнесу, так і для споживачів.
Україна — серед країн, що підвищують рівень захисту персональних даних та розробляють більш сучасне та вдосконалене законодавство у цій сфері. Нещодавно представили новий законопроєкт, розроблений за європейськими стандартами. До роботи над ним долучилася команда Мінцифри. Документ встановлює нові стандарти захисту персональних даних для організацій, які працюють з особистою інформацію людей.
Попри те, що більшість людей усвідомлюють важливість дотримання захисту персональних даних, лише 14% спілкуються онлайн, використовуючи засоби шифрування. Також тільки третина регулярно змінює паролі до своїх акаунтів. Щоб навчити українців знати свої права, Мінцифра спільно з партнерами запустили освітній серіал. Він допоможе правильно користуватися особистою інформацією в інтернеті, отримувати онлайн-послуги, а також підкаже, що робити в разі порушення прав на персональні дані.
За даними компанії Mastercard, для 48% споживачів захист персональних даних є важливішим під час вибору компанії для онлайн-покупок, ніж вчасна доставка та належна якість товарів (46%). Тому для бізнес-спільноти, яка працює з персональними даними клієнтів, дбає про приватність та цінує репутацію, ми розробили спеціальний інструмент (toolkit). З ним ви:
- зекономите час на дослідження законодавства та дізнаєтеся, чи ваш бізнес відповідає його вимогам;
- отримаєте конкретні рекомендації, як поліпшити систему саме вашої організації;
- розширите базу клієнтів та значно підвищите їх лояльність.
«Впровадження міжнародних і європейських стандартів щодо захисту персональних даних в Україні сприятиме співпраці та інтеграції з цифровими ринками Європейського Союзу та інших розвинених країн. Проте це має обов'язково супроводжуватись навчанням та допомогою бізнесу й органам публічної влади, щоб адаптація до світових стандартів пройшла ефективно», — зазначила заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.
Відправ у Telegram