Мінцифра: 100% користувачів задоволені послугою єМалятко

17 листопада 2020, 17:03
  Перегляди 4197
  Перегляди 4197

У Мінцифрі постійно моніторять якість надання комплексної послуги єМалятко. Протягом останніх чотирьох тижнів послугою задоволені 100% користувачів.

Загалом, послугою єМалятко скористалися більше 33 тис. новоспечених батьків. 

“Зараз єМалятко — перша і поки єдина державна послуга, що має такі показники. Вона містить 9 послуг в 1. Тепер батьки дитини замість довгих черг у бюрократичних кабінетах можуть за 30 хвилин оформити всі необхідні документи при народженні дитини онлайн на порталі Дія”, — коментує успіх послуги Віцепрем’єр-міністр україни — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров. 

Мінцифра здійснює щотижневий моніторинг та аналіз динаміки оцінок для вдосконалення сервісу і ще кращого надання послуги. На кожній pdf-заяві єМалятко розміщений qr-код на опитування щодо якості наданих послуг. Тож одразу після оформлення послуги батьки можуть відсканувати код та залишити свій відгук

“Ми опрацьовуємо всі відгуки, якщо є негативні — одразу реагуємо. Для того, щоб дізнатися, що саме пішло не так, ми комунікуємо з органом, роботою якого не задоволені, та скаржником — і вдосконалюємо послугу. Фактично одразу після оформлення послуги батьки можуть відсканувати qr-код на заяві та залишити свій відгук”, — додає заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська. 

Як скористатися послугою — дивіться у спеціальному випуску Дія Влог:

Сервіс єМалятко доступний онлайн у 139 населених пунктах, а офлайн — у 381. 

Перелік, де можна скористатися єМалятко, доступний за посиланням.

Зараз команда Мінцифри працює над тим, щоб працівники всіх ЦНАП, ДРАЦС та пологових будинків надавали послугу єМалятко, а всі українці могли нею скористатися. 

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт