Мінцифра: 100% користувачів задоволені послугою єМалятко

17 листопада 2020, 19:03
alt 1166
alt 1166

У Мінцифрі постійно моніторять якість надання комплексної послуги єМалятко. Протягом останніх чотирьох тижнів послугою задоволені 100% користувачів.

Загалом, послугою єМалятко скористалися більше 33 тис. новоспечених батьків. 

“Зараз єМалятко — перша і поки єдина державна послуга, що має такі показники. Вона містить 9 послуг в 1. Тепер батьки дитини замість довгих черг у бюрократичних кабінетах можуть за 30 хвилин оформити всі необхідні документи при народженні дитини онлайн на порталі Дія”, — коментує успіх послуги Віцепрем’єр-міністр україни — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров. 

Мінцифра здійснює щотижневий моніторинг та аналіз динаміки оцінок для вдосконалення сервісу і ще кращого надання послуги. На кожній pdf-заяві єМалятко розміщений qr-код на опитування щодо якості наданих послуг. Тож одразу після оформлення послуги батьки можуть відсканувати код та залишити свій відгук

“Ми опрацьовуємо всі відгуки, якщо є негативні — одразу реагуємо. Для того, щоб дізнатися, що саме пішло не так, ми комунікуємо з органом, роботою якого не задоволені, та скаржником — і вдосконалюємо послугу. Фактично одразу після оформлення послуги батьки можуть відсканувати qr-код на заяві та залишити свій відгук”, — додає заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська. 

Як скористатися послугою — дивіться у спеціальному випуску Дія Влог:

Сервіс єМалятко доступний онлайн у 139 населених пунктах, а офлайн — у 381. 

Перелік, де можна скористатися єМалятко, доступний за посиланням.

Зараз команда Мінцифри працює над тим, щоб працівники всіх ЦНАП, ДРАЦС та пологових будинків надавали послугу єМалятко, а всі українці могли нею скористатися. 

Відправ у Telegram

Відправити

Щотижня надсилаємо дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

Не ввели email

check
Перевірте пошту та підтвердьте свій email, щоб отримувати листи від Мінцифри
check
Дякуємо. Ви підписані на новини мінцифри.