Кількість точок доступу до адмінпослуг зросла на 40%

  Перегляди 1179

Мінцифра працює над тим, щоб візит кожного українця за держпослугами був зручним, якісним та швидким — незалежно від того, де він мешкає. За I квартал 2021 року кількість точок доступу до адмінпослуг зросла до 1825. Це на 40% більше ніж минулого року.  

На сьогодні в Україні працюють 880 ЦНАП, 88 територіальних підрозділів, 838 віддалених робочих місць та 19 мобільних ЦНАП, а також 13 296 працівників, що надають сервіси високої якості.

“Центри активно відкриваються, а кількість послуг у них збільшується просто шаленими темпами. 4,3 млн адмінпослуг українці отримали за останні 3 місяці. Це не просто на 19% перевищує показник IV кварталу 2020 року, а є значно вищим за квартальні показники 2019 року. Пишаюсь командою адміністраторів, які навчились навіть під час локдауну надавати українцям держпослуги безпечно та людяно“, — зазначила заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська. 

Найпопулярніші адміністративні послуги за квартал: 

  • реєстрація місця проживання — скористалися 1 085 469 українців;

  • земельні послуги — 484 130;

  • видавання довідки з реєстрації місця проживання — 431 086;

  • довідка про склад сім’ї — 268 480;

  • оформлення паспортних документів — 249 748.

Крім цього, вже 918 точок мають електронну систему документообігу, що на 201% вище ніж у I кварталі 2020 року. Завдяки цьому адміністратори працюють швидше та прозоріше, а Україна наближається до режиму “без паперів”. Також за I квартал 216 ЦНАП РДА трансформовані у ЦНАП ОМС, а 313 нових ЦНАП створені при ОМС.

 

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт